Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Er det noen som har tips om en god krem mot strekkmerker?
smågodt prinsessa Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 det hjelper ikke uansett har jeg hørt... det er visst hormonelt.. så hvis de kommer så kommer de og ingenting kan forhindre det... men det skader jo ikke å smøre seg altså.. men strekkmerkene kommer hvis de kommer.
velsignet med to Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Har smurt meg med alle mulige typer kremer siden starten av svangerskapet, men allerede i uke 20 spratt strekkmerkene frem på magen, så folk kan si hva de vil men jeg har ikke noen tro på dette. Men det hjelper mot kløen iallefall, så skaff deg en god feit krem (de har mange gode på body shop) og smør utover magen og puppene Det er der jeg har hatt behov for det iallefall.
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har ikke smurt meg i det hele tatt, kun litt vandlig body lotion etter at jeg har dusjet og jeg har ikke ett eneste strekk merke.. er 39+5 i dag.. tror det det er genetisk, mamma har gått gravid 4 ganger og hun har heller aldri fått strekkmerker.
Piipii Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har hørt at denne er helt super: stretch mark control og er fra clarins. Hos noen har de forsvunnet helt og hos andre har de blitt helt lyse og noen har forsvunnet helt. Man får vist kjøpt den på parfymeri, så tenkte å gjøre det på mandag:) Ellers hørte jeg igår om en krem som het DejaVu som også skulel være helt super:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå