Gå til innhold

Det kjente mirakel.. babyskriking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrikinga er nokså kjent, men grunnen til dette er ukjent for min del :( Jeg har er baby på 5 uker.. han har alltid hatt en grunn for å skrike til nå.. de fleste gangene har det vært magen som har vært fyllt med luft. Nå de siste 3 dagene har han hylt og hylt uten at jeg finner grunnen.. Han putter hånden i munnen som om han er sulten eller tørst, men uansett hvor mye jeg ammer han og gir han sukkervann, så fortsetter han. Kan det være tenner som begynner å plage så tidlig?? Noen andre ideer?? Jeg synes så synn på han :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min lille jente som også e 5 uker...men hun slutter å krike når eg plukker henne opp.

Kanskje det rett å slett e økedager?

Min sutter på alt hun kan få fatt i nemlig:P

Skrevet

Kanskje han bare vil være nær mamman sin? Sjal eller slynge er hvertfall helt suverent til å roe ned skrikende babyer. Vi hadde ikke klart oss uten!

Skrevet

Skal få fatt i et slikt ja....Det blir tungt i armene når snuppa vil bæres hele tiden:P

Skrevet

Kanskje du har spist noe han ikke tåler, min reagerte veldig på pepsi, løk, paprika, jordbær og løkpulver i Toroposer mm.

Tar han smokk, biter eller suger han på hånden? Kanskje han et udekt suttebehov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...