våken_om_natta Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Sønnen min på 1,5 år har begynt å si i fra enten når han akkurat har bæsja, eller rett før han skal bæsje. Bør jeg finne fram potta eller kjøpe en sånn do-ring til han?? Potte er jo litt av et styr og ganske uhygienisk siden man må tømme den. Noen gode råd???
våken_om_natta Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Tenkte det var lettere med en sånn ring når han er så liten. Han er jo bare 1,5 år. Kommer til å ramle nedi kanskje. Må jo holde ham da, men tenkte en sånn ring var lettere. Og kanskje litt stas for ham...
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Her begynte vi rett med dotrening, potten var ikke såå interessant. Hun fikk sånn ring da, veldig greit så de slipper å falle i do liksom;)
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 eldste vår begynte rett på do. han bare leika med potta han... yngste vil ikke enda hun... hun er 2,5 år.
Seriøst Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Lurt med slik do-ring ja!! Tanteungen min datt nedi do når ho var lita, og skal love deg at det tok tid før hun satte seg på do igjen.... Vi skal hoppe over potte, og begynne rett på do-ring.
Beama Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Har prøvd med potte til min snuppe.. men det er jammen meg ikke lett å få en travel jente på 17 mnd. til å sitte i ro på potten til hun er ferdig... hehe.. hun reiser seg ofte halvferdig sånn att siste rest havner utover gulvet.. så potte har vi gitt opp... funker mye bedre med doring=)
tre små... Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 har begge deler vi.. noen ganger vil ho sitte på potte.. noen ganger på do.. kjøpte en sånn potte som man tar ut "skåla" (to-delt) mye lettere å ta ut å tømme den og holde ren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå