rosa og en blå Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 huffa.. har hatt modningriere siden 12 i natt. nå kommer de oftere og er sterkere.. trur eg skal ut på sjukehuset for en sjekk uansett før natta.. men hvor vondt og hvor lenge skal riene vare, før det er nødvendig å dra ut på sjuk.huset?? har 15min til føda... hehe.. men hodet er IKKE festet enda..
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Oiiii så spennende, dobbelt-DiBfødsel:-D Lykke lykke til!!!!! Ring og hør med de;) Det gjør ingenting at hodet ikke er festet enda:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Oi, oi, oi... Ville ringt, ja. Dette blir jo nesten som 13. & 14. januar, Monajenten...
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Hihihi jaaa, men spørs om noen av dem får ungen ut i dag;) Og håper ingen av dem trenger å gå til mandag:-/
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 så spennende! ville ringt og gjort de oppmersomme jeg. også kan sikkert de på føden hos deg si noe om når du bør komme inn... masse masse lykke til !!!!!
wirre;o) Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 jeg fikk iallefall beskjed om å komme inn på sykehuset når jeg fikk rier eller vannet gikk fordi hodet ikke var festet. måtte da også ligge hele veien dit. dette fordi navlestrengen kunne feste seg rundt halsen da. Så: VÆRSÅSNILL Å RING PÅ SYKEHUSET om du ikke har gjort det alt da
rosa og en blå Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 farlig å "bare" ha rier når hodet ikke er festet?
wirre;o) Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 jeg fikk iallefall beskjed av jm om at det kunne være det. ring da, jenta!
Solitude Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 hvis du mener a du har rier hver 5.min som varer i over 30 sek.. Så vil jeg si: Kom deg på sykehuset jenta mi Lykke til... ser ut som det blir to babyer på dib i dag var en annen her som også gik med rier... *spennende*
rosa og en blå Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2007 jepp har ringt.. skal reise innen 30 min.. vi prøver å få lagt vesla før barnevakta kommer.. eg fikk aldri helt regelmessige rier sist.. hadde 7 cm åpning og slike rier som nå.. så de ville sjekke meg.. hjelp er redd
Solitude Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Så, så *juli* her får du en super stor *KLEM* Tenk positivt, i nden av denne "jobben" så er det en STOR belønning. En nydelig liten baby og all smerten og redselen har vært verdt det Dette klarer du !!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 sender deg også en stoooor klem!!!!!!! jeg var mer redd andre gangen enn første, fordi jeg kjente igjen vondten hele tida... men DETTE GÅR BRA!!!!!!!! bare å se frem til sen fine belønningen for litt hard jobbing!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå