Jamma Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Gutten min våkner hver time til hver tredje hele natta. Har prøvd mme etter amming om kvelden, men har visst nok melk. Dette hjelper da ikke. Tenkte å prøve og legge han på eget rom i håp om at det skal hjelpe. Er rimelig utslitt av mangel på søvn. Noen flere som har/har hatt det sånn? Hjelper det med eget rom? Andre forslag for å få han til å sove litt lengre intervaller? Når blir det bedre tro?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Dette er kanskje å banne i kirka, men har du prøvd smokk? Ammingen høres jo ut som om den er godt i gang, så da burde ikke poden bli sugeforvirret av en smokk, og kanskje det er det som skal til? Lykke til ihvertfall, det er utrolig slitsomt når de våkner så ofte.
stinelin81-3 smågull Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Smokk er en gave fra himmelen!!! Nå får min bare flaske med mme... men det var en stooooor hjelp når hun fikk smokk. I begynnelsen småspiste hun hele tiden.. og ble forferdelig gretten og hissig. Vi fant ut at det måtte være et sugebehov som gjorde at hun hele tiden ville ha flasken. Så da prøvde vi smokk.hun sluttet å småspise og fikk et mer fast spise mønster...og dermed ble mer rolig og fornøyd og sov godt.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Vi skal legge snuppa på eget rom snart, for hun sover så lett ( hun er 4 mnd). Veldig irriterende at hun våkner av at storebror kommer inn. Hun trenger jo søvnen sin. Vi setter inn ei stor seng på rommet, så kan jeg eventuelt sitte der og amme, og så kan jeg legge meg ned der hvis det er netter hun er urolig. Det er bare å prøve med eget rom og se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå