prøvekluten+3små Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 tjihi,sitter og kikker på terminlista her...og jaggu har du ikke termin både i oktober og desember(eller no) hehhe,det er jaggu godt gjort! *fnise*
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg så det, hehe.. Men er ikke min "skyld"... står ikke mavnet mitt i desember på hverken mitt svar eller savret under...Skjønner ikke helt hvordan det har kommet opp på bunnen der jeg da *klø meg i hodet* tror jeg får kopiere og ta bort her jeg.... *løper og fikser feilen i en fei*
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Problem solved! Nå har jeg bare en termin igjen, hehe...
prøvekluten+3små Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 tjihi,enda bra...huff og huff..føde på nytt en mnds tid etter første gangen hørtes liksom ikke no særlig ut *fnis*
pandabjørn Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 hvorfor du har kommet i desember mnd terningkast6 er pga de som kopierte lista etter du la deg inn har tatt med nicket ditt helt nederst og derfor trodde de at du hadde termin i desember.. alle må da huske å ikke ta med nicket helt på slutten de som har lagt seg inn sist !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå