Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som hadde testing idag? Testet idag,men testen var desverre negativ... Hadde såå lyst på to streker på testen,men den gang ei.. Får prøve på ijen neste periode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke teste. "Gidder" ikke å bruke så mye penger på det, og venter heller til ev. tr kommer. Nå har jeg ikm på mandag tror jeg, så venter i hvert fall to-tre dager over (om det skulle skje), før jeg tester..... Gjerrig ja.. He, he. Vel. Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg testa i dag! Fikk skyggestrek på både CB og QR. Men ifølge "de som kan det", så testet jeg litt for tidlig? Siste mensdag forrige periode var 30.juni. Lov å håpe:)

Skrevet

Testet også i går, svakt kryss på CB, men tørr ikke slippe jubeln i taket ennå. Skal ta en ny test om noen dager, Er på dag 36 nå, og ingen tegn til TR...*Krysser fingrene*

Skrevet

Jeg fikk svakt kryss på CB også i dag, men det var nok noe svakere enn i går. Så jeg tror nok bare at vi skal fortsette og prøve.. *sukke*

Håper det klaffer for deg da!! :)

Skrevet

Tante rød skulle vært her for ei uke siden,men har ennå ikke fått de... selv om testen var neagtiv.. får bare ta ny test om et par dager om tanta ikke har kommet enna...!

Skrevet

Håper den er positiv, hold oss oppdatert! Jeg sitter med menssmerter, overbevist om at tanta er rett rundt hjørnet.. Blir litt irritert, men vi har nettopp begynnt prøvinga, rart om det skulle klaffe på første forsøk uansett. Vi har gooood tid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...