Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 nesten bokstavelig talt. ååååååå, at han kan ha så dårlig dømmekraft??? hun driter i ungen min på 2,5 år, og oppmuntrer han til å bruke diverse venner\bekjente som barnevakt, så de kan dra på byen når de har sønnen min der i ferien (i en uke!!!) kjenner litt til henne og hennes gjeng, og jeg har sett henne på byen, råkline stupdriting med andre. har så lite lyst til at sønnen min skal få henne som rollemodell, har sagt han ikke trenger være på ferie, men det må han, for hva vil familien og vennene hans si hvis han ikke har kontakt med sønnen sin?? min eks er ikke den kjekkeste eller kuleste, men har mye penger og behandler damer bra ( =diamantringer, hotell turer, ferier, middag hver dag på resturant osv osv) hu forbanna hore kjærringa er der kun for pengenes skyld og jeg hater det. skulle så inderlig ønske sønnen min fikk en snill og omsorgsfull stemor! føyer til at jeg ble kjent med han da han var på vei opp, jobbet masse og leide ett lite kott, så jeg falt ikke for pengene.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 aner jeg et snev av sjalusi her....pass på deg selv heller;-)
KaMa Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Kansje du skulle rette skytsene litt mer i retning mål? Er da ikke nye damen til din eks som er problemet. Skal du bli forbanna på noen får du bli forbanna på din eks, som åpenbart har dårlig smak når det kommer til kvinner.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 nei, jeg er i ett nytt forhold, som er sunt og godt. aner ikke hva jeg surret med. det jeg er sint på måten de behandler min sønn på. at han ikke kan ta seg sammen når han er der. før han møtte henne stilte han opp og virkelig brydde seg om sønnen sin, og jeg hadde håpet han kunne finne en god og snill dame, ikke denne fyllehora. hun er 12 år yngre enn han, og har uttalt til venninner at hun "hater den lille jævelungen hans, som ødlegger alt for foholdet deres". han vet hun har sagt det, og konfrontert henne med det, og hun har innrømmet at barnet hans er det eneste negative ved han. hvorfor gidder han det?? klarer ikke få noe ut av det. de hadde "pause" i ca to uker, og da klarte hun å ligge med to andre. på to uker. er ikke min sak, men når jeg vet sønnen min ikke er velkommen der, føles det ikke bra. og det har blitt sånn etter hun kom inn i bildet, derfor er det lett og skylde på henne, selv om han er den største idioten. han har sagt ting som at det vil aldri bli de to, han ser ikke noen fremtid,men deilig med noen som er ukompliserte og lett og ha med å gjøre. hadde hun vært pen kunne jeg skjønt det, men hun er ikke det en gang! maskulin og brautende, kraftig og harry. ikke gøy det heller, at han finner seg en sånn etter meg. ikke komplement akkurat.
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Du kan faktisk kreve at de ikke har barnevakt når de passer sønnen din. Det er jo bare ei uke han er der,så det skulle bare mangle om ikke faren ofret seg fullstendig for sin lille sønn. Uavhengig av stemor til barnet ditt,kan du snakke med faren til gutten din. Merkelig valg han har tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå