Nyseryllikberta Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Noen som har et godt råd, som ikke innbefatter fluesmekker, til hvordan jeg skal bli kvitt husfluene som svirrer rundt her???
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Enten kan du låne katten min, eller så kan du ta deg en tur på felleskjøpet og kjøpe en sånn flue-grill-lampe.... Selv om katten min er minst like effektiv, så tror jeg det er lettest å kjøpe lampe....
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Vi har lampe, men den er ikke så fryktelig bra. Den tar litt men. Fluesmekker og en treffsikker person er nok fortsatt det beste har jeg funnet ut.
Chevy mamman til Brage Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde mange husfluer her, jeg fant ingen annen løsning enn å kverke de selv. Bruker strøm rackert.
Nyseryllikberta Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Saken er at jeg ikke er så veldig glad i å "klemstre" fluer... Og siden kjæresten er ute på jobb til uti uka er det ingen her til å svinge smekkeren... Kanskje den late, kastrerte nabokatten kan ta jobben, ser han hvertfall ofte gå forbi her med større flygende ting i kjeften;) Lampe får jeg jo uansett ikke tak i før over helga da... Men takk for råd likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå