Gå til innhold

vet noen hva trekk til voksipose koster+

Anbefalte innlegg

Skrevet

voksiposen til snuppa er lyserosa, så tror nok lillebror må ha nytt trekk, he he!!!

hva koster det tro+

hørt det er sabla dyrt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

800,- for et par år siden hvertfall,har nok ikke forandra seg så mye.Er dyrt ja,men fortsatt billigere en å kjøpe ny:-)

Skrevet

Koster 990,-

Du kan jo sy selv eller få noen du kjenner til å sy.

Blir jo ganske mye billigere da.

Skrevet

Det var litt av noen forskjeller dere hadde på prisen! Tror også det er mulig og bestille på voksi.no og jeg vet at venninnen min ville ha nytt trekk og hun fikk opplyst at det kostet 698, men så hadde de voksiposer på tilbud til 998 så hun kjøpte like godt en helt ny hun!

Skrevet

Står at nytt trekk koster 990 kr. Kanskje du kan kjøpe en på finn og bruke trekket på din dyne.

Skrevet

990,- er prisen hos voksi.com pr dags dato. Kan jo hende de har tilbud, men det er jo bare å ringe og høre.

Skrevet

1000 kroner for et trekk var jo kostbart, ville nok heller kjøpt noen gardinlengder og sydd selv eller fått noen til og hjelpe meg, kommer unna det mye rimeligere vil jeg tro!

Skrevet

Det er lett å sy nytt! Jeg hadde aldri tatt i en symaskin før, men klarte fint å sy nytt trekk til Voksien! Kom på ca 3-400 kr, men da var stoffet ganske dyrt egentlig, finnes hvertfall billigere stoffer!

Skrevet

hmmm ja da spørs det om jeg må sette mamma på sysaken ;o)

Det var jo en veeeeldig drøy pris for nytt trekk, kunne nesten like gjerne kjøpt ny da...

Får følge m om det kommer på tilbud =)

Skrevet

Jeg har og lyst på nytt trekk, men ikke tale om jeg betaler en tusenlapp for et nytt trekk. Nei, da tenker jeg at jeg heller spør mamma fint om hun kan sy. Kan vel ikke være så vanskelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...