BEA-77 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Tentke å ønske oss bæresele og vippestol i gave. Hvilke merker er gode? (hvilke kriterier skal man feks stille til en vippestol?) Pappan har sett en bæresele der man bar barnet på ene siden av magen og dere skjønner. Er det å anbefale? Sikkert greit å ha ene siden fri, men sliter ikke dette på ryggen? Noen som vet hvilket merke dette er og om den er å anbefale?
velsignet med to Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Er ikke ekspert på dette, men jeg tror iallefall vippestolen ikke skal ha for stor knekk, slik at babyen blir liggende mest mulig flat om du skjønner. Rett meg om det er feil. Og bæresele som holder ungen på den ene siden, det hørtes ut som mye slit for ryggen ja, tror jeg ville satset på en som holdt ungen på midten.
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 vippe stol veit jeg ikke så mye om ikke bæreseler heller men sjekk siden : Tettinntil.com der har de masse forskjellig når det gjelder bæring. Har ikke prøvd noe av det ennå, men har allerde venninner som er helt besatt og selv er blitt rekruttert og skal på treff for å lære litt mer om de forskjellige typene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå