Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tentke å ønske oss bæresele og vippestol i gave. Hvilke merker er gode? (hvilke kriterier skal man feks stille til en vippestol?)

 

Pappan har sett en bæresele der man bar barnet på ene siden av magen og dere skjønner. Er det å anbefale? Sikkert greit å ha ene siden fri, men sliter ikke dette på ryggen? Noen som vet hvilket merke dette er og om den er å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke ekspert på dette, men jeg tror iallefall vippestolen ikke skal ha for stor knekk, slik at babyen blir liggende mest mulig flat om du skjønner. Rett meg om det er feil.

 

Og bæresele som holder ungen på den ene siden, det hørtes ut som mye slit for ryggen ja, tror jeg ville satset på en som holdt ungen på midten.

Skrevet

vippe stol veit jeg ikke så mye om ikke bæreseler heller men sjekk siden : Tettinntil.com der har de masse forskjellig når det gjelder bæring. Har ikke prøvd noe av det ennå, men har allerde venninner som er helt besatt og selv er blitt rekruttert og skal på treff for å lære litt mer om de forskjellige typene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...