Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med dette? jeg ser for meg a hun kan "henge" skrevs over magen min kanskje??? men vet ikke helt om det er bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du spurt inne på tettinntil.com? ellers kan du jo kanskje høre med fysioterapaut, regner med at hun går hos en :)

Skrevet

Ville valgt Mei Tai. Der sitter faktisk barnet i putestilling. Du kan fint bære babyen med puten og tror, uten å si det sikkert, at babyen kan bæres også uten puten, da sittestillingen på MT ligner den babyen har når puten er på. Leste noe om dette på tettinntil.com, så les der inne så du får sikker info. Mener det var under temaet sikkerhet eller noe jeg fant info om dette.

 

Lykke til!

Skrevet

Dette har vært oppe før, og husker at det var enten bæresjal eller bære sele som IKKE egnet seg for putebarn, mens den andre var ypperlig å bruke.. går i ammetåka så husker dessverre ikke hvem som egnet seg;)men hør med fysio, de vet det!

Skrevet

Noen babyer er født med såkalt hd (hofteleddsdysplasi). Det vil si at de har en umodenhet i hoftene (mangler brusk), og da blir de behandlet med en Freikas pute som sikrer at hoftekula ligger i korrekt stilling inni hofteskåla slik at hofta utvikler seg korrekt..

Skrevet

I Tyskland brukes bæring i sjal i stedet for pute som behandling. Se på denne linken: http://www.abctidning.se/x0206h.html

 

Ellers vet jeg at Solveig Albrecht Wahl har kontakter med eksperter i Tyskland, og er en av "de store norske" på bærefronten:http://www.solveig-spedbarn.com/index.html

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...