Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 så da reiser jeg på føden. Sniker i køen....har ikke termin før 4 sep. Kommer tilbake senere å forteller.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Oioioi...du skulle jo ikke føde før 2. sept (min bursdag!) Du får ha masse lykke til på føden da...kommer nok til å gå bra siden du er 35 uker på vei!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå