❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hva skal jeg velge på hvordan jeg vil ha det tillsendt???
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Ingen som vet?? Skal bestille nå men vet ikke hva som er forskjellen.
prøvekluten+3små Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 hva er alternativene da? du kan jo prøve å skrive en personlig mail til de og høre om de kan sende deg det "as gift" da slipper du toll på det:o) jeg fikk mine tilsendt "as gift" men jeg sendte de først til en slektning i usa,som videresendte de til meg;o) så har du denne muligheten,benytt deg av det..fri frakt og innen usa:o)
Carta Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Det er "First class" som koster 15$, altså den billigste. Da har du dem i løpet av ca ei uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå