Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 kjeder meg.. Hva betaler dere for litt flikking? Går 1 gang i året når jeg får innkalling og betaler rundt 400 kr tror jeg.
nickoline og supermann Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 går annenhvert år til tannpleier og tannlege. har ikke noe problemer med tennene. ikke hatt hull på 10 år. betaler vel ca 700 for time, rens og bilder
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 går til tannlegen skulle det stå, eller kjører for den saks skyld.
stinky-monkey Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg får innkallelse en gang i året, og da koster det 500 kr for en time med kontroll og litt pussing og fjærning av tannsten. Hvis jeg har hull må jeg bestille ny time, og da koster det ca 1000 kr, gjerne litt i overkant for å fjerne et hull!!
Stratos med 3 barn Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Ja, jeg kjører til tannlegen en gang i året jeg da... Og jeg har ikke problemer med tennene jeg heller, men jeg vil heller ikke ha det, så derfor! Koster meg vel nesten det dobbelte av deg hver gang tror jeg. På tide å bytte tannlege kanskje....?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde ikke vært hos tannlegen av diverse årsaker (pluss en god del latskap) på kanskje 5-6 år inntil nylig jeg. Var sikker på at tannlegen måtte stå med borret inn i gapet mitt i et par timer, men så viste det seg null hull. Heretter skal jeg gå regelmessig en gang i året. Betalte rundt 600 kr for for sjekk og noe pussing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå