Gå til innhold

Ja de kommer når de er klare... men


tjorven 1

Anbefalte innlegg

det er 20 dager igjen jeg drikker bringebærbladte med kanel, har sex med kjæresten, går mere maler en vegg setter modnings akupunktur og har det ikke skjedd noe til etter neste helg skal jeg gå til kolsås toppen... JEG ER KLAR::: selv om han derimot har det supert i magen tror jeg! Men jeg får ikke ro på meg før jeg har han i armene mine, dette har vært et laaangt svangerskap for min del!

 

Lykke til jenter det nærmer seg i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker du virkelig å føde 20 dager før termin når du er så sprek at du kan gå til kolsåstoppen ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har også termin 17.aug og venter en gutt :)

Skjønner deg jeg, selv har jeg ikke gått i gang med modningsa. Det har jeg bestilt 6.aug :)

Men jeg begynner å bli rimelig lei. Har to barn fra før og har gått 10 og 14 dager over. Det er kjedelig!!! Så jeg er livredd for det denne gang også.

Men begge gangene før har jeg prøvd alle kjerringråd, ingenting funket så jeg tror ikke jeg gidder å stresse, hehe.

Lykke til, er ikke lenge til vi har nurka våre i armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18 aug, har ikke tenkt på og begyne og sette det i gang enda=) Har tenkt at det er alt for tidlig. Kan jo kanske ta meg en kos med mannen min etterpå da;) Trur jeg kommer til og prøve litt forskjellige ting om jeg går over tiden, eller eventuellt når det er en uke igjen. Har alikevel stilt meg in på at det er minst 30 dager igjen til fødsel, når det egentlig er 20 dager i dag.

Skal kansje pakke kofferten i morgen? hmmm luuurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler egentlig at jeg kommer meg til kolsås toppen har slitt med bekkenløsning så det holder i dette svangerskapet, men de sier at det er like vanlig at de kommer 2 uker FØR som to uker etter så å si 20 dager før tiden blir ikke helt riktig.Nå vet ikke de fleste historien min og det er en grunn til at jeg håper dette svangerskapet snart er over. Tror egentlig ikke man kan gjøre så mye fra eller til for å få de ut.... men det hjeleper å føle at man gjør noe og bringebær blad te er bra for forberedelse og etter så det er bare bra å drikke det frem til fødsel nå. desutten står det på pakken at den kan brukes hele svangerskapet så at den har den helt store sette i gang effekten...

 

MEN nå skal det sies at jeg slipper å gå så veldig mye over tiden, da vil jeg bli satt i gang, men da vil jeg mye heler at det begynner selv da jeg har blitt satt i gang før og det vil jeg helst slippe..

 

Jeg er faktisk en av de som synes det er veldig fasinerende å være gravid, det er pga tidligere hendelser jeg håper å anse meg snart for ferdig for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner deg utrolig godt jeg! Selv har jeg termin om 9 dager, og har begynt å prøve det meste nå for å slippe å gå over..og aller hlet føde nå snart! Svangerskapet har vært stappfullt av smerter og plager av alle slag, (trekking av betente tenner/visdomstenner og rotfylling, ukesvis med streptokokker og bihulenetennelser og urinveisinfeksjon, hevelser, hodepiner, spy, bekkenløsning med krykker og så rullestol, og dermed betennelse foran på symfysebenet så det er som å ha en betent tennissokk foran i trusa...,, betennelser i begge skuldre, svangerskapskløe som har gitt uttallige arr nå...og selvfølgelig også ekstra kontroller pga at legen lurer på om babyn vokser nok osv....) Vel, ikke for å klage vanvittig, men SKJØNNER GODT AT DU VIL BLI FERDIG OGSÅ! Jeg er mektig lei av dette, og gleder meg så til å "få tilbake kroppen min" uansett hvor tøff denne fødselen måtte bli - så varer den iallefall ikke i 9mnd:)

LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt og vi må da få lov til å være litt leie også??Jeg har veninner som hater å være gravide fra dag EN jeg er ikke en av de men ønsker å virke igjen og få en frisk baby ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...