Heidi og Maja Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 er det noen av dere som har vært på babysvømming med barna deres? hvordan er det? gøy? hva går det ut på?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 jeg har ) tuppa begynte da hun var rundt 8 uker, og hun stortrives i vannet! det går ut på å bli trygg i vannet, de lærer å "svømme", dykke, hoppe osv vi skal nå begynne på kurs nummer 4, og jeg gleder meg til å se ansiktet hennes når vi kommer inn i garderoben
Heidi og Maja Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 hva er prisen på sånne kurs da? har dere tatt bilder eller?
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Vi betalte 1200 kr for 10 kvelder. Fikk 2 bilder og film :-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg er baby og småbarnsvømming instruktør, så jeg kan selvfølgelig ikke gjøre annet enn å skryte.... Hihi... Har jo da selvfølgelig tatt sønnen min med også da, og han syns det var helt topp! Han har vært litt sent ute med diverse bevegligheter på land, men ligger langt forran mange andre i vannet. Hos oss så har vi kurs på 7 uker, med forskjellige "mål" i løpet av hvert kurs. F.eks. nybegynner kurset (alder fra 6 uker til ca 1 år) er hovedsaklig vanntilvenning. videregående 1 kurs (hovedsaklig for de som har fullført nybegynner kurs eller tilsvarende) er målet å holde pusten vilje-styrt. osv osv. Noe vi "terper" veldig på er livredning og at barna skal ha respekt for vannet, og dersom de skulle falle uti eller lignende så skal de skjønne at de må tilbake til land igjen. Dette gjør vi f.eks. ved at dersom de hopper i vannet skal de ALLTID tilbake til land (eller matten eller om de hopper fra foreldre så skal de snu og tilbake til foreldre). Ble du noe klokere? Hos oss koster det forresten 750 kr for et kurs på 7 uker (en kveld i uka). Da får man også et diplom med bilde av barnet på (gjerne et undervannsbilde). De som ønsker det får også bildet sendt på mail...
Yo&La+spire Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Noen som skal på kurs i Bergen? Eller vet om noen? Eg og snuppa skal begynne...det skulle stå annonse i BT 25. august...husker ikke hvem det var, men det eneste kurset i fant....
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 har lyst å begynne i bergen.. men vet ikke hvor eller når. hehe.. man må vel være 2 også?, ik så kult for meg som er alenemor da.. ikke alltid familie/venner har tid til å bli med på svømming heller.. :S
Heidi og Maja Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 jupp ble litt klokere nå gleder jeg meg, og håper det starter ett kurs vi kan være med på det skal nok bli gøy
Yo&La+spire Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Jente 19: Nei, man må vel ikke vere to vel? Det er jo på dagtid og da er jo de fleste pappaene på jobb. Eg skal iallefall ikke ha med sambo, for han jobber sikkert. Ikke kan han svømme heller, så da får eg jo to å passe på Vi kan jo gå sammen visst det kurset eg tror eg vet om starter i slutten av august!
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Hvor i Bergen er dte då?? Har veldig lyst til å begynne, men vet ikke kor det er=P
Yo&La+spire Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Husker ikke hvor...eg googla babysvømming i bergen og fikk opp et skikkelig svar. Skreiv en email og fikk svar om at eg måtte sjekke BT 25.august for mer info om når, hvor, påmelding osv....Skal ihvertfall sjekke avisa, så kan eg skrive her når eg vet mer:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Eg&Minlilleskatt synest eg las det ett sted at vi måtte være 2 stk per barn liksom.. men kan jo hende eg har blingsa litt på den da hehe.. ja får skjekke BT den 25 da å se kor det e hadde vært kjekt å svømme litt med gullet
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 JA GJØR DET! tror ikke det er vannkanten hvertfall, står på hjemmesiden at de har ikke babysvømming før i slutten av januar 2008, tror eg...
Yo&La+spire Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Stemmer...eg hadde egentlig tenkt å gå på vannkanten, men så er de stengt akkurat i høst pga oppussing:(
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Det hadde vært perfekt liksom, for jeg bor jo nesten der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå