Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Skal du ikke snart lage et innlegg om Lindsay Lohan?? Eller Britney Spears??? Greit å henge ut hele "Trio-Truseløs" eller er det bare Paris du ikke liker så godt??? Hehe...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hei Turb! Er det noe spesielt du lurer på angående disse Tøytene? Jeg har selvsagt god kjennskap til det meste de 'visstnok' foretar seg. He he. Ingen er så gjennområtne som Parasite, så jeg har nok ikke det samme umiddelbare behovet for å trashe noen andre. Men bare spør, asså! He he. Mvh Anti-Paris.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hvorfor har du forresten så mye imot Paris da??? Hun har jo norske aner... Fra Kløfta av alle steder på jord- om man skal tro Se&Hør. Er du en fjern slektning som er gal av misunnelse fordi du ikke får ta del i million-arven i Hilton-konsernet??? Bare lurte altså...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 haha, paris får ikke millionarven alikevell pga. bestefaren eller hvem faen det er hu skulle arve av, fikk nok etter siste fengselbesøket pga. fyllekjøring osv. Så det SÅ! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå