Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL på tirsdag, guuuuuud som jeg har ventet på at denne dagen skal komme :o)

- Er 19+1 idag.

*Veldig kvalm mellom uke 6-13 (var litt kvalm med jenta)

*Lagt på meg 5 kg

*Dilla på sjokolademelk, siden uke 14, tror det er pga sur mage

*Masse energi nå

*Men trenger masse søvn

*Mindre mage enn med miniMinni på samme tid

*Blitt spådd gutt

*Kinesisk fødselskart sier gutt

*Ringtest sier svakt gutt

*Magefølelse gutt, fikk sterk intuisjon samtidig som jeg testet positivt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var det å avslutte meldingen på en fornuftig måte...

Har noen lyst til å gjette?? Dette er morsomt :o)

Jeg føler at siden jeg er så oppsatt på å få vite om det er en frisk gutt eller frisk jente så får vi sikkert ikke vite noe om kjønnet, fordi det ikke er mulig å avdekke det....hmmmm....

Dessuten har jeg ventet leeeenge på å bli gravid igjen, og har gledet meg vilt til å kjenne livet i magen. Men til nå, er det puslete greier gitt. Litt smådulting, 1 eller 2 ganger om dagen. Føler naturen erter meg jeg!

Skrevet

har det ganske likt som deg, jeg skal også på UL på tirsdag... lurer fælt på om d blir gutt.... :-)

Skrevet

høres ut som gutt på dere begge.lykke til på u.l

Skrevet

Gutt ja:) gi tilbake melding om hvordan det gikk da:)

Skrevet

Jeg tipper også gutt!

Skrevet

Blir sikkert gutt snuppa ;o)

Skrevet

Gøy å tippe...tror det blir gutt jeg også:-)

Skrevet

Nå er det ikke lenge til hemmligheten snart blir avslørt - spennende :o)

Bare håper at det blir en like god opplevelse som ved første svangerskap. Jordmor var virkelig opptatt av å gjøre det til en postiv opplevelse for oss :o)))))) Jordmoren som tok imot miniMinni jobber på Svangeskapspoliklinikken, men det er nok for mye å håpe at det skal klaffe at hun kommer å kikker på nr 2.

Jeg tok en test igår, svarte på endel spørsmål, også kom svaret opp at det var 55% sjanse for jente! Det som var rart var at ringtesten sa at om ringen gikk fram og tilbake så er det jente. Men jeg trodde det var rundt i ring som var jente....

Vel....nå skal jeg prøve å sove litt, og kjenne nurket dunke rundt i magen, før jobben kaller.

God natt alle sammen, håper alle får en røykfri dag og så sees vi her senere :o)

Klem fra...

Skrevet

Jeg fikk faktisk litt jentefølelse på deg jeg :-)

Ønsker deg masse lykke til i dag :-)

Skrevet

jente tror jeg :)

Skrevet

Ja da er jeg tilbake hjemme jenter, og den store hemmligheten er avslørt til de nærmeste. Her er det nemlig familieselskap i anledning svigerfars bursdag :o)

UL undersøkelsen gikk som en drøm :o)))))

Med en gang jeg så jodrmor visste jeg at det kom til å bli bra. Hun var veldig koselig og tok seg god til å forklarer hva vi så, og at alt så "riktig ut" :o))))) Det er absolutt bare helt utrolig å se ti fingre, ti tær, ansikt, sutting på tommel, og hjertet som slår og slår - hjertekamrene som slår så raskt at det ser ut som vinger på en fugl. Foten er 3 cm lang :o)

Hun jobbet jammen hardt for å få avslørt den lille hemmeligheten til nurket. Hun sa, her er det en strek, så vred den lille seg vekk.... Lå med bena pent i kryss. Men så sier hun at her er det en jente. Hææææ sa jeg. Jeg føler jeg har falt ned fra månen. Har vært så skråsikker på gutt, all intuisjon og følelse. Så nå må jeg desverre se helt bort fra kinesisk fødselskart, ringtest og intuisjon.

Vi stråler, super lykkelige over at alt ser perfekt ut så langt, så nå er det bare å kruse veien inn til 27.12 som er den nye terminen (fra 23).

Dette var jammen morsomt jenter. Det er bare å konkludere med at det ikke er lett å tolke noen tegn.

Nå må jeg løpe til rekeselskap :o) Eller som miniMinni sier fisk :o)

Klem fra...

Skrevet

Ååååååååååååååååååååå....så morro da :o) en jente til hva gjør vel det!

Godt å høre at alt står bra til med lille nurket i magen!

Jeg har magefølelse på jente hos meg, så får vi se om det stemmer om en 5 ukers tid.

Klemklem.

Skrevet

Så kos at alt er perfekt! Gratulerer med en tulle til :-)

Å emblamamma!

Du har helt rett blir jente på deg å, det veit vi jo hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...