Gå til innhold

Venter så på pludringa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... når kom den hos barna deres? Nå er snuppa mi godt over 2 måneder (10 1/2 uke for å være presis) Hun er riktognok en måned for tidlig født, og skulle bare vært en måned etter termin, men hun smiler jo som sola... (jeg leste et sted at smil og pludring ofte kommer omtrentlig samtidig...) Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle barn er forskjellige:)

Gutten min er 6,5 mnd og han har ikke pludret skikkelig før for et par måneder siden. Han er fortsatt ikke veldig snakkesalig, men når han først setter i gang, blir det mye prating:)

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener, jeg ventet (og venter) på alle neste skritt i utviklingen med spenning. Det er jo så gøy! Hos han her kom pludringa rund to mnd og smilet like før. Det smilet tok laaaaaaang tid syntes jeg! Var helt grusomt å gå og vente på det når jeg hadde lært på skolen (utviklingspsykologi) at det finnes barn som smiler korte, bevisste smil allerede etter en uke! Dermed gikk jeg og ventet på det i fem uker, og alt etter tre uker var dermed tortur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...