Joolimooli Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 .... når kom den hos barna deres? Nå er snuppa mi godt over 2 måneder (10 1/2 uke for å være presis) Hun er riktognok en måned for tidlig født, og skulle bare vært en måned etter termin, men hun smiler jo som sola... (jeg leste et sted at smil og pludring ofte kommer omtrentlig samtidig...) Noen som vet?
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Alle barn er forskjellige:) Gutten min er 6,5 mnd og han har ikke pludret skikkelig før for et par måneder siden. Han er fortsatt ikke veldig snakkesalig, men når han først setter i gang, blir det mye prating:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg skjønner godt hva du mener, jeg ventet (og venter) på alle neste skritt i utviklingen med spenning. Det er jo så gøy! Hos han her kom pludringa rund to mnd og smilet like før. Det smilet tok laaaaaaang tid syntes jeg! Var helt grusomt å gå og vente på det når jeg hadde lært på skolen (utviklingspsykologi) at det finnes barn som smiler korte, bevisste smil allerede etter en uke! Dermed gikk jeg og ventet på det i fem uker, og alt etter tre uker var dermed tortur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå