Bebisslykke Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har testet 4 ganger på 2 dager. 2 av de tror vi/innbiller oss at det er en svaaak strek. Testet igjen igår kveld og så ikke noe, så på den samme fra kvelden før, i morges igjen (selv om man ikke skal det) og da var det tydelig tynn strek der.. hva betyr det?? tok ny nå og aner kanskje en svaak strek men det er 3 blå prikker der hvor streken skal være... kan dere si hva det betyr??føler meg gravid..stikker litt i magen og det er klaff på eggl og men og div
millymolly&mini Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Best å teste med morgenurinen, men hvor lenge er det siden el? Det kan jo virke som du tester litt tidlig. Men en strek er en strek=positiv, skygge gjelder ikke, og blå prikker -tror jeg betyr at det er ugyldig resultat=noe galt med testen Hva tester du med, type merke?? Har hørt at clearblue med kryss kan gi falske positive (pga gir skyggestreker)...
Bebisslykke Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Takk for svar:) Ok jeg trodde at skyggestrek var samme som tidlig gravid.. uff.. ikke lett å bli klok på, men den ene som jeg tok i morges- er streken blå-men veldig tynn. men den kom sent frem. Ja prikkene betyr sikkert at den er ugyldig.. Jeg hadde siste mens 7 juni og egl ca 2-3 uker etter det. hva med den clearblue som sier gravi ikke gravid? jeg har brukt clearblue og aco.
millymolly&mini Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hei igjen! 7. juni er lenge siden, ville tro du ville teste positivt nå, egntlig for et par uker siden... Men det kan være du er en av de som produserer hcg seint, og dermed ikke får positiv test to uker etter eggeløsning. Prøv å teste igjen med morgenurinen, og blir du ikke klokere ville jeg ha kontaktet lege for å få tatt blodprøve for å påvise et evt. svangerskap. Clearblue digital er absolutt å anbefale, jeg har også vært fornøyd med www.billige-tester.no sine gravidtester.. Masse lykke til, også håper jeg dere finner ut av dette!!!
Bebisslykke Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 heisann! Tusen takk for svar og gode råd. Jeg får bare ta tiden til hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå