Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Noen som har prøvd eller hørt noe om å ta en klyx for å sette igang fødselen? Vet at man ikke skal ta laxerolje,men det er vel mye sterkere! Har hørt om en som tok klyx, og vannet hennes gikk noen timer senere. Men er allikevel litt engstelig for sånne ting......er en uke overtid, prøver snart hva som helst! =(
bell3, fikk gutt Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Har hørt at det funker, men vet ikke. Hvorfor skal man ikke ta lakserolje da?
snehvit77 Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Har vært og kjøpt meg bringebærte- kapsler og håper at det kanskje skal sette fart på sakene.... Er også en uke på overtid og holder på å gå på veggen....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Lakserolje kan gi styrtfdøsel, noe jeg IKKE vil ha. De sa på sykehuset at det tar man på eget ansvar.........
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har tatt bringebær kapsler i snart fire uker, men ingenting skjer. Men de skal visst være fine for ikke å spjære......og for at livmoren skal trekke seg sammen etterpå.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 jeg vet ikkevhvordan det er dersom vannet ikke har gått. men jeg fikk klyx etter at vannet hadde gått på sykehuset. hadde ikke hatt noen rier eller vondt.. Men det kom på do.. så der satt jeg med rier og prøvde å tømme meg.. Det fungerte veldig fort på meg, men det kan du jo ringe føden å spørre om da. Synes heller ikke om lakserolje! den er jeg redd for. jeg vil ikke ha noen styrtfødsel.. Det gikk fort nok sist gang! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå