mammatrollet + spire i magen Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 den stellevesken jeg vil ha, det vil si finner ikke ut hvilken jeg vil ha. har kjøpt emmaljunga vogn, sort. men likte ikke de stellevesken. vil at den skal se litt tøff ut for samboer sin del å.... noen som har noen forslag.. på forhånd takk
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 vi tok en fra sørbo..husker ikk emerket så da er du vel like langt.har ikk ehentet hjem noen av di tingene vi har lagt av heller så jeg kan ikke sjekke.men di hadde den på tilbud til 299 med kjøle rom til flaske synst den var helt grei jeg:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Har kjøpt en gaia veske på filadel.dk, men den er veldig damete, da. allievel praktisk og fin
ennaH Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg kjøpte en svart, firkanta reiseveske av den typen du får med deg i håndbagasjen på flyet sist. Den har mange rom, og er langt mer maskulin enn vanlige stellevesker. Det betydde noe for sambo, ettersom vi delte permisjonstida helt likt. Dessuten kostet den en brøkdel av prisen! Anbefaler deg å gå på en veskebutikk og sjekke utvalget.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Vi kjøpte en på Reflex, husker ikke merket, men var ikke noe kjent vognmerke i hvert fall. Den var svart med flere rom, og ikke spesielt feminin, for jeg tenkte også på at sambo skulle kunne bruke den uten å føle seg dum.. Kostet 4-500 tror jeg, og mener den hadde "kjølerom" til flaske.
prøvekluten+3små Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 syns den til one tree hillvognene var litt stilig jeg da
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Har du sjekket alexi.no ? De har noen vesker som også passer til far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå