Gå til innhold

For cb-testere ;) (clearblue-brukere) ang. skyggestrek... (til opplysing) :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet svaaaaaaakt positivt for to uker siden. Så svakt at det knapt var synlig. Skrullete som jeg er i prøvetider åpnet jeg testen, og det så muligens ut som om det var noe blått i den positive streken. Den så i hvert fall ikke heeeelt grå ut. Kjøpte et par 2-pakninger til med tester på apoteket og tenkte at jeg fikk vente litt og teste på nytt. Jeg klarte jo ikke å vente.... Høres det kjent ut? Så dagen etter tok jeg en ny test som ble svaaaaak og knapt synlig. Måtte faktisk åpne testen denne gangen for å se noe i det hele tatt. Få dager senere tok jeg en ny test som også ble svaaaaaak, men jeg syntes jeg så det om jeg myste veldig på kontrollvinduet. Åpnet testen igjen, og denne gangen var en uten tvil tynn blå stripe der, men knapt synlig. Mandag denne uken tok jeg en test til (jeg klarte ikke stole på at jeg ble gravid så raskt som jeg ble og at en strek er en strek når den er så svak). Testen jeg tok på mandagen ble også kjempesvak, og så den ikke helt med en gang, men denne gangen var streken blitt litt bredere! Så begynte jeg å føle meg temmelig uggen tirsdagen, og det har økt litt på, så i går MÅTTE jeg ta den siste testen jeg hadde. Den var kjempetydelig positiv! Så et tips til dere som ikke klarer å la være og teste tidlig er at om dere åpner testen og ser en tynn svak, blå stripe på testen, ja, da ER dere gravide...

Bekjennelser fra den svært så testomane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...