jente08&jente2010<3 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har kjøpt inn: vogn (kombi) tepper vippestol uro Noen klær i 50+ i 62 noen tykke vinterdresser Dyne Sengesett smokker Vugge (arvet) om jeg kjøper inn apotekting,bleier og seng, har jeg da det man trenger til en start? er det noen her som har sånne fine lister som jeg har sett? og den vippestolen er en fisher price linka doo stol...er den bra?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 kan kanskje være greit å ha en babycall ihvertfall? første jeg tenkte på for det er det jeg mangler selv=)hehe...
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 det var lurt...det har jeg ikke tenkt på får føre opp det tenker jeg:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 ...også har jeg tenkt å kjøpe bæresjal denne gang. For jeg har ikke tenkt å sitte limt fast til sofaen de første månedene fordi den lille må ha hudkontakt hee dagen. Det skal bli godt med to armer fri denne gang. Men det kan du jo vente med til etter fødsel også da, om du føler behov for det. Synes du virker godt forberedt ) Det er masse lister, du må bare lete litt rundt.
anneli84 Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 http://www.babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Hvis babyen skal kjøre bil må du ha et bilsete...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Oi, du hadde har jammen handlet mye til å være så kort på vei...!
Pockahontas Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Hehe. Jeg begynte nesten å tro at det bare var meg igjen som ikke hadde kjøpt en dritt jeg. Er i uke 17 og venter nok en god stund til. Folk har snakket om å ikke få alle utgiftene på en gang, men vi setter av penger hver mnd i stedet for vi.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 ups, føler jeg begynner å få dårlig tid nå.......er 20+1 i dag og det eneste vi har kjøpt er vogn.........
Mc Mum Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Det vi merket at vi ikke tenkte nok på var noe så enkelt som kluter.Kluter til vask og stell, gulpekluter ol. Det gikk enormt mye av slikt:-)Men nå har vi jo alt etter guttebassen vår....bortsett fra bilstol og at vi kanskje vil ha noe rødt eller rosa denne gangen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå