Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 men jeg er IRRITERT - for at mannen ringer og vil ha meg til å maile han handliste, jeg har aner ikke hva vi skal spise i helgen, Jeg driter i det, og vi kunne gjerne vært uten en eneste matbit for min del. - for at det er drittvær drittvær - for at hagen ser ut som et gjørmehull, fordi annleggsgarteneren har fri i helgen og det ser værre ut enn noen gang etter han har vært her og rotet med gravemaskinen - at vi trenger nye klær, men det er salg salg og atter salg. Med andre ord bare møkk igjen i butikkene. Ikke en enste genser for en med litt ekstra på kroppen å oppdrive, ikke for de tynne heller faktisk. Heller ingen penklær med lange armer til jenta mi - for at de få høstskoene som er komt i butikkene er skikkelig ugly, og det forespeiler hvilken fæl stil som blir høstens mote - for likestillingsministeren blander seg opp i hvorvidt vestkantsfruene jobber eller ikke - for at jeg har forbigående smerter pga fødselen, 6 mnd etter - for at jeg er forkjølt - for at jeg ser det er masse smuler under stolene etter at jeg har moppet hele huset - for at mannen som har ferie/pappapermisjon måtte ut på jobben i dag når vi skulle finne på noe koselig sammen - for at snuppa plutselig hadde sovnet i vippestolen og hang med hodet i trelekene foran seg og telefonen ringer samtidig. Ikke nådde jeg den heller. - for at hunden nekter å gå ut for å gjøre i fra seg fordi det regner. Hadde vel blitt med ut om jeg gikk tur med henne, men jeg har som sagt vondt og orker ikke akkurat nå - for at jeg ikke orker å sminke meg og ta på meg penere klær (som jeg ikke har pga. salg) - for at jeg kjeftet på mannen fordi jeg er irritert fordi alt det som står over. Hahaha, ja nå steig humøret en grad over å tenke på de stakkarane som begynte å lese dette, og fordi jeg kan irritere meg over så banale ting som jeg gjør.
lille je Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Sender deg noen oppmuntrende tanker:) When it rains it pours:D
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Takk =) tror jeg er blir litt for påvirket av det triste været.
2blå og ?? i magen Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Og ja, det er bare dritt igjen i butikkene når salget står på for fullt..
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Sender deg en stor klem! Vet nøyaktig hvordan det er å være værsyk, er det selv om det er grusomt (spesielt når man bor i solskinnsbyen Bergen......) Senhøsten og vinteren er helvete for meg:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå