Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Slimproppen gikk hos meg i forgårs, og har komt litt og litt siden da. Man så i dag når jeg skulle sette meg i bilen kjente jeg at det rant noe ut... Det var mye tynnere en den proppen har vært til nå, kan det være fostervann? Er ikke like tynt som vann, men det kan kanskje være blanding av propp og fostervann? var ganske mye som rant også, sei en dl ca....og så renner det litt av og til nå. Noe jeg kan gjøre for å finne ut av dette? Har to timers kjøretur til føden,har lite lyst til å reise uten at det er noe.... Tusen millioner takk for svar!!!!! Er anonym...litt flaut:)
Lille Kamille Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hvis du mistenker lekkasje av fostervann er regelen at du skal ta kontakt med føden for videre oppfølging. Ring og hør hva de mener.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Eg ville ringt til føden for å spørja. Slimproppen er vel ikkje så stor som at det kjem ein desiliter vil eg tru, så det kan vera at det sakte men sikkert siv ut litt fostervatn. Forstår at du vil vera anonym. Slimproppen gjekk torsdag hjå meg òg, skal vi sjå kven som vert fyrst? ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 ja det hadde vært stilig! kjenner ingen murringer ennå, men håper at noe begynner iløpet av dagen:) Skal ringe til føden nå, blir sikkert til at jeg må reise opp. Flaut hvis det ikke er noe...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Hei, du burde ta kontakt med føden. Da jeg skulle ha første min så gikk vannet natt til lørdag, men kom aldri rier! Måtte settes igang og gutten kom ikke før på tirsdagskveld... Så det er ikke vits å sitte å vente på at noe mer skal skje!!! Faren for infeksjoner øker når det har gått hull på fostersekken.. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå