Beibi82 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hva står som nr. 1 på deres liste? Her er det foreløbig Filip og Selma =)
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Vi har en Tobias fra før - så det er jo det fineste guttenavnet jeg vet om;o) Hadde det blitt en gutt til hadde det blitt Lucas. Jenta i magen skal hete Milla:o)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Elise og Christian, tradisjonelle og ikke veldig poppis-navn. De mest poplulære navnene er veldig fine men jeg synes annenhver baby heter det samme nå.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Synest det er svært vanskeli å finne navn, for det er så mange fine, men har korta ned lista til disse: Fineste jentenavn: June og Nathalie. Liker også Eira, fordi det er spesielt:) Fineste guttenavn: Nicholai og Markus
mirremamma Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 vår lille snusk heter Luca Julie....syns d er bare helt skjønnt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå