Gå til innhold

Det aller fineste gutt/jente navnet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står som nr. 1 på deres liste?

 

Her er det foreløbig Filip og Selma =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Tobias fra før - så det er jo det fineste guttenavnet jeg vet om;o) Hadde det blitt en gutt til hadde det blitt Lucas.

Jenta i magen skal hete Milla:o)

Skrevet

Elise og Christian, tradisjonelle og ikke veldig poppis-navn. De mest poplulære navnene er veldig fine men jeg synes annenhver baby heter det samme nå.

Skrevet

Vil at prinsen vår skal hete Mio :)

Skrevet

Synest det er svært vanskeli å finne navn, for det er så mange fine, men har korta ned lista til disse:

Fineste jentenavn: June og Nathalie. Liker også Eira, fordi det er spesielt:)

Fineste guttenavn: Nicholai og Markus

:)

 

Skrevet

vår lille snusk heter Luca Julie....syns d er bare helt skjønnt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...