kisso Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er i morgen nøyaktig 36uker på vei og har ikke en kynner her i gården, går sikkert garantert på overtid..... Virker ikke som kroppen har tenkt å gjøre seg klar på noen som helst måte, og jeg blir større og større og større og ........
2. gangs Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Du har sikkert hatt kynnere i fleng du og....bare ikke trodd det var det det var.....slik har det jallfall vært med meg..... =) Når har du termin da?
2. gangs Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Mååååååååå bare lære meg å lese bedre......*pusser brillene og ser om det hjelper* Ser jo at du er 36 uker på veg da.....*flau*
kisso Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 ikke før 20august, men virker som alle andre har så mye kynnere lang tid i forveien. Jeg føler ikke at kroppen på noen måte gjør seg klar liksom... Skal på ultralyd mandag for å se hvor stor baby er, det er en sånn sukkerbaby...ska samtidig se på leie ettersom når jeg var på kontroll nå sist onsdag lå baby i setet:( Har hatt hodeleie i lang tid også plutselig nå er det da seteleie....
kisso Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 nærme meg vel egentlig 37 når jeg tenker meg om....går i tåka her altså
2. gangs Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Ikke bekymre deg for hverken kynnere eller sete du.....Kynnere har du helt sikkert.....bare ikke merker det.....Har og vært å sjekket ang. sete....beibi lekte proff-turner inne der og snudde seg i hytt og pine. Var i tverreleie i uke 36, i hode i 37 og i sete i 38, drog på sjekk dagen etter og da var det tilbake til hode. Heldigvis. Ellers hadde jeg valgt vending.....Siden det har den ligget med hode ned, så babyen din har enda tid til å snu seg selv. Og det gjør den mest sannsynlig også =) Hva er det som gjør at du sier at du har en "sukkerbaby"? Er den målt til at den er stor?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Du er ikke 36 fullgåtte uker før på torsdag altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå