3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Har vært på sykkeltur. Ca 10 km:) Jeg må vel innrømme at for en mnd siden hadde jeg ikke trodd at jeg skulle dra på sykkeltur 1 dag over termindato;) Hehe... Var helt utslitt etterpå, ettersom vi har en ganske tøff bakke fra veien og opp til huset som jeg bare MÅ sykle helt opp hver gang, men etter å ha slappa av en time på sofaen og fått i meg litt vann føler jeg meg helt super!! Føler det er mye lettere å sykle enn å gå, ettersom jeg ikke belaster knær og rygg så mye... Også må jeg benytte anledningen nå, for jeg regner vel ikke med at jeg kommer til å føle spesielt for å sette meg på et sykkelsete med det første etter at babyen er født;) Andre som har vært flinke idag??
*Biola* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Være forsiktig så du ikke ramler på sykkelen, da! Syns det er litt for skummelt å sykle jeg.. 5 dager over termin i dag.. ! Men er jo godt å bruke kroppen:-)
nr 2 i oktober? Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 mannen min nekter meg å sykle... han e så redd for at eg skal velte...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Hehe... Ja, fikk litt instrukser jeg også om at setet ikke måtte være for høyt osv, men det går jo helt fint:) Har jo fremdeles balanse selv om jeg er ganske framtung;) Syns bare det er så deilig å bruke kroppen litt for det begynner å bli en stund siden sist, og det har blitt lite trening i løpet av svangerskapet;) Kanskje litt trening setter i gang ting også???
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 VELDIG misunnelig. Har ikke hatt sykkelen ute av kjelleren en eneste gang i år ;( Det jeg gleder meg aller aller mest til er å ta meg ut skikkelig og bli skikkelig skikkelig sliten
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 .....Men i dag har jeg vasket sykkelhanskene så de er rene til neste år eller når neste tur på sykkelen blir ... Har satt meg som mål og være med på jenterittet fra Hamar til Oslo neste sommer
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 Får håpe du får til en sykkeltur i løpet av høsten, da, før snøen kommer:) Hamar-Oslo er jo et bra mål å ha, da! Litt godt å høre at det er flere enn meg som savner å ta seg skikkelig ut og få trent ordentlig! Satser på at det ikke blir så lenge til!
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Er egentlig ikke noe treningsnarkoman... LANGT derifra, men er kjekt å komme seg ut og ta en tur som er litt lenger enn jeg egentlig orker Nå gleder jeg meg til at skranglebekkenet skal på plass så jeg kan trille på butikken som første delmål
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 Skjønner hva du mener... Håper noen svarer på dette med sykkelhenger, for det lurer vi også litt på egentlig.
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Har snakket med noen som mener vi kan begynne neste sommer. Men at vi må støtte opp på sidene med dyner el.l og så må vi holde oss unna grusveiene med masse hull osv. Dumper gir jo ekstra sleng på hodet. Vi har egentlig kikket litt for å se om det har vært noen henger man kan feste bilsete, men det har vi ikke sett noen av. Da må man nesten investere i en "kristiania sykkel" fra KBH, de med "lasteplan" fremme. I KBH bruker jo alle disse når de sykler med barn og så setter de bilsete i boksen.. men det er liksom ikke sykler med mer enn noen få gir og passer best til sykling i flate DK. Vi kommer nok uansett til å begynne hjelm trening så fort som mulig sånn at den lille blir vandt til å ha på hjelmen. Kjenner et par stykker hvor mor og barn har gått rundt med hjelm inne hjemme for å trene opp den biten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå