melkekua™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #26 Skrevet 28. juli 2007 Skulle egentlig hatt biff(snadder) vi også.....får pent ta opp kjøttdeig da ;o) Meloner har jeg og, kanskje det blir redusering etter alle barnefødsler.
lille je Skrevet 28. juli 2007 #27 Skrevet 28. juli 2007 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?rom=AK&enkeltsok=camilla+l%C3%A4ckberg&innsnevre=ja
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #28 Skrevet 28. juli 2007 De bøkene med Rachel, det er bøker som handler om en søskenflokk på fem jenter. Eller, de handler forsåvidt ikke om hele flokken, men det er skrevet en bok om hver av søstrene utenom én. Den første boken heter Vannmelonen og er skrevet av Marian Keyes. Det er utrolig gode bøker som rett og slett bare er herlige å lese. Anbefales på det sterkeste! Rekkefølgen på utgivelsene er: - Vannmelonen - Rachels ferie - Engler i L.A. - Er du der ute? Bøkene av Camilla Lackberg kan dessverre ikke jeg svare på. Pysa, slemmingen! Spørs om jeg godtar unnskyldningen fra i går når du er sååå slem igjen allerede *hylgrin* Tolk du lissom?? Pfff!
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 lille je, er det noen rekkefølge man bør lese dem i? Ser KNALLBRA ut:-D
Pysa Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 åh, men dette er ikke den samme pysa! pysa i går var på slankeren. Dette er lørdagspysa, og jeg er bare snill. og sa ikke noe slemt nå vel? var jo bare ærlig..... *sender over litt sjokkis*
En_av_hver Skrevet 28. juli 2007 #31 Skrevet 28. juli 2007 Tusen takk for svar. Da har jeg bestilt tre av de, men Rachels ferie er utsolgt. Er det best å lese de i denne rekkefølgen? :-)
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #32 Skrevet 28. juli 2007 Hrmf......javel da.....vikke ha sjokkis men takk likevel:-D (hadde du et innfall av slankePysa lengre oppe eller, før du fant sjokkisen???)
melkekua™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 28. juli 2007 Rachels ferie har de på Coop Obs...der jeg kjøpte min ;o)
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #34 Skrevet 28. juli 2007 Jeg leste først Vannmelonen, og holder nå på med Er du der ute? for jeg tenkte ikke over rekkefølgen. Har fått vite et par småting om de andre søstrene som sikkert er blitt sagt i de tidligere bøkene, men det er ikke kriiiise liksom. Men hvis du har muligheten, hadde jeg nok lest dem i den rekkefølgen. Du kan kanskje få tak i Rachels ferie på en bokhandel også, de har mye tilbud, bl.a på Ark nå.
En_av_hver Skrevet 28. juli 2007 #35 Skrevet 28. juli 2007 Takk, da venter jeg på post også kjøper jeg den på obs:-) Så får jeg lest de i riktig rekkefølge. Nå gleder jeg meg:-) Takk!
Pysa Skrevet 28. juli 2007 #36 Skrevet 28. juli 2007 tar litt tid før sukkeret slår inn, vettu..... snill nå beeeeklaaaaaaaageeeeeeeeer......(oversatt til klissvått: beklagerrrrrrrrrrrrrrr)
lille je Skrevet 28. juli 2007 #37 Skrevet 28. juli 2007 Tror predikanten er først, så steinhuggeren og ulykkesfuglen. Jeg har lest bare de to siste. Ikke så fryktelig nøye med rekkefølgen egentlig, men som med nesbø sine osv, så er det i livet til hovedpersonen du merker om du leser dem "feil vei".
En_av_hver Skrevet 28. juli 2007 #38 Skrevet 28. juli 2007 Takk, takk:-) De tre andre var en sånn pakke til 198 kr på bokklubben, så da kjøper jeg den siste på obs:-)
lille je Skrevet 28. juli 2007 #40 Skrevet 28. juli 2007 Whaaat? Pakke??? Hmmm, jeg mangler jo bare den ene...
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #41 Skrevet 28. juli 2007 Jaaa, så de hadde sånn pakke. Men jeg hadde allerede Vannmelonen så ble ikke pakke på meg:-s *holde tråden oppe sånn at Monajenten får mange søketreff på nicket sitt* *knis knis*
lille je Skrevet 28. juli 2007 #42 Skrevet 28. juli 2007 Å den pakken ja. Trodde det var vår venninne Läckberg vi prata om:) Er det kult å ha mange treff på nicket sitt? I såfall ligger vi godt an, for denne tråden begynner å bli laaaaang:)
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #43 Skrevet 28. juli 2007 Ja det er dritkult! Kun de kuleste av de kule får mange treff! :-p Hadde det vært vår gode venninne, hadde jeg allerede trykket på kjøp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå