Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Da jeg var tenåring var jeg kjempeforelsket i en kar som hadde kjæreste, men de hadde pause, så vi rotet litt (sånn som man gjør når man er tenåring). Mot alle odds er de to fremdeles sammen og er gift. Jeg møtte ham såvidt på byen for ca to år siden, bare sånn hei hvordan går det, hyggelig snakk. Han ringte meg og spurte om vi kunne ta en kopp kaffe og det gjorde vi, tenkte det var for gammelt vennskaps skyld og at det hadde vært koselig. Under den koppen med kaffe forteller han at han er gift med den damen jeg skrev om tidligere og at de har et barn sammen...men (etter ca 5 min) at han vil gå ifra henne og ta opp tråden der vi slapp sist. Der vi slapp sist liksom? Jeg var 16 år og forelsket i en ny gutt annen hver uke! Uansett, denne koppen med kaffe ende med tårer i øynkroken hans (er det mulig) og at han virkelig nesten tryglet om at vi måtte finne tilbake tilhverandre (det vi "hadde" var 14 dager med litt klining om jeg ikke husker feil). Jeg takket pent nei og gikk. Fikk masse tekstmeldinger etter dette hvor han bønnfalt meg om å gi oss en ny sjanse osv og at jeg var den eneste han ville ha, bla bla bla (han er ikke min type i det heletatt lenger, så det var totalt uaktuellt).. Poenget da..er at jag akkurat har fått vite at dama hans var gravid den gangen han satt og gråt forran meg og ville at jeg skulle gi "oss" en ny sjanse. For et sviiiiin, og stakkars dama hans!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Du er bra dum du også da som går for å drikke kaffe med en mann du vet er gift, som du aldri har hatt et vennskap til bare klina med i 14 dager og ikke sett på mange år! Hallo!! litt oppmerksomhets sugen kanskje?
Impulsiw Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Når ble kaffe i offentlige omgivelser syndig???
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Hvis du leser innlegget en gang til kan du lese at jeg fant ut at han var gift _under_ kaffekoppmøtet! Hallo, du er dum du!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 ikke hør på de andre damene her,du gjore ikke noe galt,for en hælv.... drittsekk!! flott at du bare kuttet ham ut )
*1+1=2 små* Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 var kanksje ikke så smart å skrive det på krangle;) Men er enig, hvis du fant ut av at han var gift mens dere drakk kaffe så har du ikke gjort noe galt! Menn er rare dyr!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Følte meg litt kranglete når jeg skrev det:) Hadde akkurat fått høre det om graviditeten skjønner du! Ble bare så sjokkert over hvor fæl det går ann å bli. Sitte å snakke sånn til en person han nesten ikke kjenner også har han en gravid kjæreste hjemme? Uff og huff !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå