Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Altså dit du kan sende tlf din å få operatørlåsen fjerna... Jeg sendte tlf min på ettermiddagen i går, og så gikk jeg inn på ordren min nå bare for å sjekke om de hadde mottatt den. Den var t.o.m. ferdig behandla og venta på å bli tilbakesendt! Det må jeg si var kjapt! (Bare de ikke bruker en haug av dager på å sende den tilbake da...) Regna ikke med at jeg fikk tlf før om 1-2 uker, så detta var en positiv overraskelse! Så jenter, har dere en tlf liggende med operatørlås, så bare send den dit!
pøber´n & je Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Siden det tar 2 min å låse den opp, så syns jeg ikke akkurat dette var imponerende jeg da. Men bra det går raskt ja
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Ja, jeg vet det, men jeg regna med at ting ble liggende noen dager før de tok det!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Siden jeg ikke kan låse mine opp selv, og gubben kan bare låse opp nokiaer har jeg sendt to soy-ericsson tlf'er dit for noen dager siden. Skal si hvordan det gikk. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå