Gå til innhold

Mektig imponert over UnlockShop!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dit du kan sende tlf din å få operatørlåsen fjerna...

 

Jeg sendte tlf min på ettermiddagen i går, og så gikk jeg inn på ordren min nå bare for å sjekke om de hadde mottatt den. Den var t.o.m. ferdig behandla og venta på å bli tilbakesendt! Det må jeg si var kjapt!

(Bare de ikke bruker en haug av dager på å sende den tilbake da...)

Regna ikke med at jeg fikk tlf før om 1-2 uker, så detta var en positiv overraskelse!

 

Så jenter, har dere en tlf liggende med operatørlås, så bare send den dit! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det tar 2 min å låse den opp, så syns jeg ikke akkurat dette var imponerende jeg da.

 

Men bra det går raskt ja

Skrevet

Ja, jeg vet det, men jeg regna med at ting ble liggende noen dager før de tok det!

Skrevet

Det var raskt ja :)..

Skrevet

Siden jeg ikke kan låse mine opp selv, og gubben kan bare låse opp nokiaer har jeg sendt to soy-ericsson tlf'er dit for noen dager siden. Skal si hvordan det gikk. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...