3 blå Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg ønsker meg en kjæresteuke i et varmt land i vinter/vår. Men HVOR reise??
A4 Husmor.... Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Siden det kun er for en uke ville jeg valgt Gran Canaria hvis dere vil ha sol og sommer. Ellers ville jeg dratt til Roma, Paris eller Madrid. Thailand eller Mexico ol. hadde jeg ikke orket for en uke.
It's all about me Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg var på Puerto Rico på Gran Canaria i månedskiftet mars/april iår. Da var det deilig og varmt der iallfall. Litt kaldt i sjøen kanskje, men så er jeg en pyse på det området da, he he.
Gjest ->>- Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Nesten hvor som helst, skjønt deler av Sørøst-Asia begynner å bli nesten for varmt på den tiden. Kenya, sørlige USA, Mexico, Gambia, Panama, Usbekistan, Spania osv.
A4 Husmor.... Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kom plutselig på Dubai, skal være utrolig flott og ca. 7 timers flytur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå