Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg orker rett og slett ikke, det er ikke verdt det. Har vondt i bekkenet, vann og hevelser i kroppen, sover dårlig, svetter hver natt og det gjør ganske vondt etter på. Er det flere en meg som har det sånn?? Ikke så lett når mannen min har høy sex lyst...
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Samme her...har hatt et par ganger siste uken, men det "hjelper" jo ikke noe likevel...ikke lett å skulle kose seg med svæææær mage og vond bekkenløsning, nei:o(
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Har det på samme måten, det er bare vondt og ubehagelig. Heldigvis er sambo veldig forståelsesfull der, evnt syns han jeg er dritstygg med diger mage, men jeg satser på at det er det første at han ikke vil gjøre meg vondt..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kjenner til tanken. Har hatt mye smerter i magen den siste tiden og da frister det ikke akkurat med sex. Heldigvis er samboer veldig forståelsesfull, selv om han innimellom kommer med at han har sånn pungspreng. Jeg ber han gå i dusjen å ta en runk!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 De siste dagene har jeg bare ikke orket å være med selv iallfall... Men gir gjerne mannen en hjelpende hånd, da;)
*Biola* Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Hadde det sånn for 1 mnd siden.. men nå er det veldig bra:-) 5 dager over termin, så ser ikke ut til å hjelpe så veldig da!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå