Chevy mamman til Brage Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vi skal holde utdrikkningslag for en venninne, men hun ønsker ikke ut på ting. Trenger tips til morsomme ting vi kan gjøre på en hjemmefest med alle jentevennene hennes.
manonym Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Leige karoke, eventuelt singstar, leige sumobryterdrakter (anbefales, knallgøy!!!), dildoparty.
A4 Husmor.... Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Alle gjestene tar med en pakke til hun som skal drikkes ut. Den skal inneholde noe som de forbinder med personen. Hun skal ha bind for øyene og gjette hva det er og hvem som har gitt det. Denne leken er både morsom og bidrar til mimmring
Chevy mamman til Brage Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 A4 Husmor... Vi har skrevet på innbydelsen at alle skal ta med seg en "gjettepakke", denne leken har jeg vært med på før, og den var artig ja.
Chevy mamman til Brage Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Godtegrisen og gogutten Man må vel ha litt god plass til å drive med sumobryting? Singstar kjenner jeg noen som har, og jeg har play station. Så det er et godt tips.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Hva med homeparty m/sexleketøy? Det er gratis, og kunne sikkert bli ganske morsomt? Så kunne bruden få velge seg ut en ting i gave f.eks?
manonym Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Du trenger litt plass ja, så om det er en liten leilighet så blir det nok i trangeste laget. Men om en har et stort stuegulv så vil jeg anbefale det på det sterkeste! Hadde det i mitt og det var sinnsykt gøy!=)
Chevy mamman til Brage Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 Vi har hatt dildoparty i fler andre utdrikkningslag i vennegjengen, så det er litt oppbrukt egentlig for oss. Men takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå