Mannemor Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Dette er mitt tredje barn,men kan ikke huske når jeg sånn ca.kan begynne med banan og youghurt. Kan noen av dere jenter hjelpe meg med det? Hun er 5mnd.og får litt grøt til kvelds :-) Håper på svar :-)
melkekua™ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Banan er det vel bare til å mose og gi henne, men yoghurt mener jeg at det ikke anbefales før barnet er 1 år ca. Og da helst youghurt naturell.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Ja, det er det samme som de over her skriver. Banan kan du gi, men bare mos det godt. Youghurt skal de helst ikke ha før de er et år. Pga av at det er så "surt".
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Det samme som alle fruene over når det gjelder banan, men yougert er vel litt avhengig av typen og selvfølgelig magen til lille nurket. Gav youghurt til min fra han var 7 md tror jeg, først drikke youghurt. men det gikk helt fint, ikke noe problem med mage. Men er vel uansett en grei regel å ta det i det små. og vente hvis man er usikker......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå