Gå til innhold

Hvem er på ovetid her inne da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rekke opp hånden* Grrrrrr....lei nå ja - selv om det bare er to dager siden termin...tortur å gå å vente sånn -spesielt når alle hele tiden skal spørre "har det ikke skjedd noe enda?" Ehhhh....nei, ser det sånn ut?! Håper jeg slipper å gå lengre over enn sist...gikk da fem dager over - kjipt nok det, men denne gangen har jeg bare så VONDT hele tiden at jeg blir supersliten av det:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på her, hadde også termin for to dager siden. Er også sliten og lei av å ha det vondt, men har innfunnet meg med at han kommer ikke før om en ukes tid. Så får jeg heller bare bli positivt overrasket om han skulle finne veien ut før.. Alle skal være så snill og lover at han kommer nok i morgen, men jeg tar det ikke inn lenger. Orker ikke håpe sånn lenger, for jeg ble bare så skuffet hver gang. Jeg sa til sambo i går kveld at jeg syns jeg burde få en trøstepremie for hver dag som gikk nå, men tviler på at han kommer til å gjøre noe med det ;-)

Håper lille knotten din kommer snart, Rutletutt!

Skrevet

Er vel teknisk sett ikke på overtid enda, siden jeg har termin i dag.

MEN jeg har vel en sterk følelse av at jeg kommer til å gå over tiden, ja.

Har ikke hatt NOEN tegn som skulle tilsi fødsel, whatsoever.

Ingen slimpropp, ikke noe vannavgang, nesten ingen kynnere, maserier eller noe spennende.

Så ja, jeg rekker også opp hånden.

Skrevet

4 dager over termin i dag....og i følge legen ser det ut til at babyen har det veldig godt der inne og at jeg kom nok til å trenge en overtidskontroll til uka. Er sliten og lei nå...

Skrevet

Ja, det sa legen til meg også da jeg var på kontroll dagen før termin...håper de ikke vet hva de snakker om! Skjønner det ikke jeg da, så mye vondter som jeg har....

Skrevet

Jeg er så vant til sterke kynnere og vondter alle veier nå, at jeg er redd jeg ikke skjønner at det er fødsel på gang før jeg sitter på do med en baby i doskåla...

Skrevet

Jeg er 5 dager over!! Ser ikke ut til at noe er i gjære heller.. arg! Kom ut lille venn!!

Skrevet

1 dag over her, men sliter heldigvis ikke med noe vondt, så jeg kan i grunnen bare fortsette med stor mage en liten stund til, selv om jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske klar for å hilse på lillegutt;) Ellers er det jo disse "masete" mld om "har det skjedd noe enda?", "skjer det noe snart?" som tar mest på i grunnen, for da føler jeg at jeg selv blir utålmodig også... Vet jo at det er godt ment og utrolig flott at de bryr seg og lurer, men tenker at hvis jeg skal holde ut et par uker til med venting, kommer jeg ikke til å orke slike mld hver dag... Krysser fingre for at vi slipper å vente så veldig mye lenger:)

Skrevet

Runder en uke over termin i dag, kan svært godt tenke meg å bli ferdig. Men minner meg også om at man strengt tatt ikke er på overtid når man er over termin, det er man når man har rundet to uker etter termin. Å føde noen uker etter datoen er jo helt normalt.

Men likevel, er lei av å bli tyngre, trøttere og mer innadvendt og lei for hver dag. I dag har det heldigvis i det hele tatt begynt å bli noen små tegn (spropp og kynnere/ modningsrier), stort fremskritt fra absolutt ingenting. Men fortsatt ikke utenkelig at det drøyer en uke til...

Skrevet

5 dager over på meg også gitt, og ikke et eneste tegn på at noe er i ferd med å skje.. tror jeg går på veggen snart, denne ventingen er så kjedelig! ("kjære lille venn - kom ut til oss snart"...)

Skrevet

JEG!!!!! er bare en dag over men... like kjedelig for det

Skrevet

Jeg er 6 dager paa overtid i dag iflg ultralyd termin (5 i foelge vaar egen). Faar ikke forrandret paa nicket mitt fordi jeg ikke kommer inn paa min side. Naa er jeg SAAAA lei. Har vaert paa sykehuset 5 ganger pga. svangerskapsforgiftning, og sjekkes noeye for blodtrykk osv. annenhver dag, og hver gang jeg er der foeles det som et nederlag at foedselen ikke kommer igang. I dag tidlig trodde jeg en stund at vannet hadde gaatt, men neida...det var bare tynn utflod.

Jeg har kjempevondt i symfysen--lillegutt ligger kjempelavt, og jeg sliter med aa gaa, pluss at jeg har strenge instrukser om aa hvile masse for aa holde blodtrykket nede. Ikke at det er noe vanskelig--klarer omtrent ikke aa gjoere annent enn aa ligge paa sofaen.

Aaaaaaa...kan han ikke skynde seg aa komme? I morgen er det en hel uke over!!!

Skrevet

Jepp, dessverre:-(

Og uansett hvor mye jeg maser på lillemor i magen hjelper det ikke.

Hun vil bare ikke ut.... Tenker det er pga det dårlige været....:-)

Skrevet

jeg er 5 dager på overtid, og føler ikke at noe er på gang. Men slimproppen gikk i dag så det er jo noe lyst da selv ikke der er noe selvfølge at ting skjer, men det er jo lov å håpe.

Skrevet

Er ikke på overtid jeg da, men må bare si at jeg ikke merket at noe var på gang før det definitivt var rier. Så da håper jeg at dere ikke trenger å vente så mye lenger, og kanskje allerede er i gang!

Nå skal jeg stille meg pent bak dere i køen og vente noen dager...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...