*_A_* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg må bare dele litt med dere her inne, siden vi ennå ikke har så lyst til å fortelle om prosessen til kjente og kjære... Vi giftet oss for kort tid siden, og min kjære overrasket meg med en andre morgengave i tillegg til den "vanlige": Han hadde egenhendig gått inn og handlet et sett med sparkebukse og overdel i str. 50 (kjempesøtt!) som han gav til meg for å vise at nå er han også klar for barn! Jeg ble utrolig lykkelig... Har lenge diskutert litt fram og tilbake, og han har vært usikker, men nå har han tenkt gjennom det. Og det er visst ikke så skremmende lenger:) Så vi blir prøvere fra september! Starter snart siste året av bachelorstudiet, og håper på en liten en til sommeren Snart kan jeg vel begynne med folat, kanskje er jeg sent ute allerede?=) Er jo ikke lenge til jeg kan rusle inn på "Bli Gravid" heller
Mini nr 2 i mars Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Wow, sååå utrolig kult at han hadde kjøpt babyklær helt på egenhånd! Imponerende:) Tipper du er glad for at han er klar:) Er selv prøver fra september(mulig august...) og starter snart på mitt siste år på bachelorstudiet mitt. Det skader nok ikke å starte på folat snart! Ca. 1 mnd før man blir gravid/planlegger å bli det bør man starte. Jeg har begynt på det allerede+omega 3, men mest fordi jeg har slutta på pilla og vi ikke er så nøye på prev... Kom inn på "bli gravid", der er vi en god gjeng høstprøvere allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå