Mammapudding Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 På onsdag var jeg på føden med litt rier, jordmora som var der da sjekket meg og sa at det var modent, 1 cm åpnig og hun kunne kjenne hodet..men at det var litt vanskelig å finne siden livmorhalsen var litt desentrert..Hun trodde fødselen kom i gang i løpet av neste dag eller de neste 10 dagene.. I går var vi på føden igjen med mer vondt og traff en jordmor som sjekket meg og sa at det var verken moden eller åpent og kom ikke til å bli fødsel på uker enda... Hvordan går det ann? Hvem skal jeg tro på? Åpning og modning kan da ikke reversere?? Er forvirret jeg altså...
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Skjønner at du er forvirret, det ville jeg også vært...Er det første fødsel? Kan jo gå en stund med litt åpning da? Hadde jeg vært deg, iallefall hvis du har vondt, hadde jeg krevd å få en skikkelig undersøkelse. Det er ikke noe godt å gå sånn....Men at to jordmødre skal komme med så forskjellige svar er rart. Åpningen går jo ikke tilbake....ikke som jeg vet iallefall. Fine navn du har til babyen, forresten :-)
fairy Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg ville trodd på hun siste, hehe! nettopp fordi jeg fikk samme beskjed som du gjorde av den første Jm for eleve dager siden(men hun kjente hodet godt her da). Jeg har ventet og håpet og ingenting skjer.. Og tida går jo såå sakte nå. Lønner seg å være pessimist, så blir man positivt overrasket når fødselen plutselig kommer, og man slipper å gå å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå