Gå til innhold

Åneiånei... sopp :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har uvi, som ikke vil gi seg, og i forigårs begynte det å klø.... merket med en gang hva det var. Har ikke hatt sopp på lang tid, men den var ikke vanskelig å kjenne igjen gitt. Så her går det canesten i lange baner. Nå går jeg på 3 forskjellige medikamenter... uff uff.-... Mot uvi, Mot sopp, Mot magesår

 

lei av medisiner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes trasig ut!! Iallefall magesår, har en tilbakevennende magekatarr.... synes det er ille nok O.o

...har sopp nå jeg og.. vet du hvor langt inn det er 'lov' å smøre? For det anbefales vel ikke å bruke vaginalkapslene?

 

 

Masse god bedring med både det ene og det andre *trøsteklem*

Skrevet

Du må gjerne bruke stikkpillene, men du skal ikke føre den inn med det hylsteret som er med i pakken, du skal føre det inn med fingeren så pillen ikke kommer for langt inn.

 

Så det skal holde å smøre "utvendig" med krem 3 ganger daglig, og den ene stikkpillen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...