Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Har uvi, som ikke vil gi seg, og i forigårs begynte det å klø.... merket med en gang hva det var. Har ikke hatt sopp på lang tid, men den var ikke vanskelig å kjenne igjen gitt. Så her går det canesten i lange baner. Nå går jeg på 3 forskjellige medikamenter... uff uff.-... Mot uvi, Mot sopp, Mot magesår lei av medisiner
Beibi82 Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Det hørtes trasig ut!! Iallefall magesår, har en tilbakevennende magekatarr.... synes det er ille nok O.o ...har sopp nå jeg og.. vet du hvor langt inn det er 'lov' å smøre? For det anbefales vel ikke å bruke vaginalkapslene? Masse god bedring med både det ene og det andre *trøsteklem*
kokkelimonke Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Du må gjerne bruke stikkpillene, men du skal ikke føre den inn med det hylsteret som er med i pakken, du skal føre det inn med fingeren så pillen ikke kommer for langt inn. Så det skal holde å smøre "utvendig" med krem 3 ganger daglig, og den ene stikkpillen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå