Gå til innhold

er så redd,for alt...huff::

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36 uker på vei nå,og det begynner å gå opp for meg at noe skal skje snart..men jeg er så innmari redd,ikke for fødselen,men om noe skal gå galt,og at det er noe i veien med babyen...har jo vært på 3 ul og alt har vært i skjønneste orden der,ingen blødninger eller komplikasjoner,alle prøvene og sf målene er iorden,og han vokser som han skal..og jeg kjenner masse med liv fra lillemann..har det helt greitt faktisk..men likavel er jeg livredd for at han skal være alvorlig syk eller noe...og inatt drømte jeg at jeg var på sykehuset også var han plutselig død..våkna opp og var helt forvilla..huff...ikke moro i det hele tatt dette..er det bare jeg som har det slikt eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nei du er overhodet ikke den eneste som har det sånn. Jeg tror det er helt normalt og ha slike tanker. Du skal jo bli mamma og er redd for vidunderet i magen din. Jeg går gravid for andre gang og har akkurat de samme tankene. Hva om noe er galt.. selv om alt virker å være i skjønneste orden. Disse tankene har jeg i sterkere grad nå enn sist gang. Kanskje fordi jeg nå virkelig vet hva jeg har å miste. At man får en frisk unge er ingen garanti men du skal heller prøve og tenke at dette går bra for det er de jo veldig stor sjanse for at det gjør:) det prøver jeg. Lykke til

Skrevet

Har det litt på samme måten, men ikke så ille at jeg har mareritt om det ennå. Er et par dager over termin, har hatt et pyton svangerskap, og jeg tenker også på det at om det nå skulle gå galt under fødselen, så kom jeg til å bli helt knust. Da har alt slitet vært forgjeves. Jeg er også redd for at fødselen skal bli lang og tung, til tross for st jeg har to lette fødsler bak meg. Jeg orker ikke det nå. Jeg syns jeg fortjener en lett fødsel og at alt går smertefritt etterpå i forhold til amming og at han bør være en snill og harmonisk baby. Er redd jeg kommer til å få skikkelig fødselsdep om tiden etterpå skal bli like slitsom som nå.

Vi må bare prøve å tenke positivt! Men hvis du fortsetter å bekymre deg så bør du ta det opp med legen din og kanskje få ekstra ULer. Stol på magefølelsen din!

Skrevet

Du er ikke alene om å ha slike tanker! Kjenner meg igjen, og tror det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...