Gå til innhold

Får vel belage meg på å skifte over til augustklubben...


Krysia

Anbefalte innlegg

... for babyen min tar livet HELT med ro, og viser ingen tegn til å ville ut. August er en fin måned det, altså - men nå er vi nesten en uke over ultralydterminen og begynner å bli litt lei. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for så vidt bare 1 dag over ultermin, men belager meg nok på å måtte skifte over til augustklubben jeg også;) Men er jo mange som sier at fødselen bare starter PLUTSELIG uten noe som helst forvarsel, så det er jo enda håp for å bli værende her i juliklubben;) MASSE lykke til!! Håper du slipper å vente så mye lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på her... Har vært ganske forberedt på august hele tiden, selvom termin var i går... Har en datter fra før, og da gikk jeg 12 dager over... Tror jeg føder 5. august. 5. er liksom "min dato...". Lykke til til alle som går og venter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. 2 dager over ul- termin her i gården, og den lille krabaten tar livet med knusende ro der inne. Jeg har nå resignert, noe som forsåvidt er en ganske uventet og ok følelse. Apatien har kommet snikende, så jeg bare lener meg tilbake og tenker at jaja..

Lykke til alle dere andre som har sett termindagen komme og gå..

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...