Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 ...er trygg og rolig, og som ikke flyr i taket og spyr ut edder og galle mot meg i sinne.. En som kan ta i et tak hjemme, og klarer å skru sammen en hylle uten å måtte rådføre seg med meg for hver minste ting.. En som kan koble en DVD-spiller til TV'n uten at jeg må forklare i detalj hvordan.. En som lytter til meg og oppmuntrer meg... En som skjønner at når jeg er gravid orker jeg ikke alltid å tapetsere soverommet eller snekre gjerde... En som kommer overens med de fleste, og ikke hater både min og sin egen familie... En som orker å gå lenger enn til butikken uten å bli sliten for resten av dagen... En som hører på mine behov uten å kalle meg egoistisk.... En som elsker meg for den jeg er og ikke får meg til å føle meg som et forferdelig menneske fordi jeg ikke alltid er enig med han.... Tilfi
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hm....hørtes ikke ut som drømmemannen akkurat.....Hvorfor er du sammen med han?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hmm.... Dette skjeddde vel ikke over natta. Hvorfor i huleste bli gravid med èn man så tydelig forakter.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hmm.... Dette skjeddde vel ikke over natta. Hvorfor i huleste bli gravid med èn man så tydelig forakter. **** Virker som om det er en del her inne som setter seg selv i den situasjonen. Over min fatteevne hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det høres ut som eksen min.... Flere ganger i uka takker jeg alle makter for at jeg ikke fikk barn med han, så jeg ber deg, barn eller ikke - er du helt sikker på at det er dette du vil for resten av livet ditt? Og tror du et barn har godt av å vokse opp i et sånt hjem? Tenk på høytider, familiebegivenheter, ferieturer... Jeg vet det er et brutalt råd - men kom deg unna før det bryter deg enda mer ned...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg har en sånn mann:) Og så kommer han med en kald klut til meg når jeg er varm. Lager frokost på senga en gang i blant. Passer på babyen så jeg kan sove lengre når jeg er trøtt:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 hei hi.) synes det var bra skrevet.. mange mange menn er daktisk sånn. desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå