Gå til innhold

Ønsker meg en MANN som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er trygg og rolig, og som ikke flyr i taket og spyr ut edder og galle mot meg i sinne.. En som kan ta i et tak hjemme, og klarer å skru sammen en hylle uten å måtte rådføre seg med meg for hver minste ting.. En som kan koble en DVD-spiller til TV'n uten at jeg må forklare i detalj hvordan.. En som lytter til meg og oppmuntrer meg... En som skjønner at når jeg er gravid orker jeg ikke alltid å tapetsere soverommet eller snekre gjerde... En som kommer overens med de fleste, og ikke hater både min og sin egen familie... En som orker å gå lenger enn til butikken uten å bli sliten for resten av dagen... En som hører på mine behov uten å kalle meg egoistisk....

En som elsker meg for den jeg er og ikke får meg til å føle meg som et forferdelig menneske fordi jeg ikke alltid er enig med han....

Tilfi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....hørtes ikke ut som drømmemannen akkurat.....Hvorfor er du sammen med han?

Skrevet

Hmm.... Dette skjeddde vel ikke over natta. Hvorfor i huleste bli gravid med èn man så tydelig forakter.

Skrevet

Hmm.... Dette skjeddde vel ikke over natta. Hvorfor i huleste bli gravid med èn man så tydelig forakter.

Virker som om det er en del her inne som setter seg selv i den situasjonen. Over min fatteevne hvertfall...

Skrevet

Det høres ut som eksen min.... Flere ganger i uka takker jeg alle makter for at jeg ikke fikk barn med han, så jeg ber deg, barn eller ikke - er du helt sikker på at det er dette du vil for resten av livet ditt? Og tror du et barn har godt av å vokse opp i et sånt hjem? Tenk på høytider, familiebegivenheter, ferieturer...

Jeg vet det er et brutalt råd - men kom deg unna før det bryter deg enda mer ned...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har en sånn mann:) Og så kommer han med en kald klut til meg når jeg er varm. Lager frokost på senga en gang i blant. Passer på babyen så jeg kan sove lengre når jeg er trøtt:)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei hi.) synes det var bra skrevet..

mange mange menn er daktisk sånn. desverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...