rødhette* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Nå er ikke denne runden ferdig enda, men jeg syns dette var så morsomt at jeg kunne gjerne tenkt meg å gjort det igjen. Lurer derfor på hvordan interessen er blant dere andre. Syns dere jeg skal sette i gang en ny runde hemmelig hobbyvenn ganske umiddelbart etter denne runden er ferdig, eller blir det for kort tid mellom de?
tasah Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg syns også dette var kjempegøy og er gjerne med på en runde til Men forstår det godt om noen syns det blir for tett mellom.
summer85 Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 jeg synes også dette var kjempe gøy, og kunne tenke meg å delta på en runde til =) men synes selv da at vi godt kunne venta kanskje til litt uti august, rundt midten eller noe.... bare noe jeg tenker..... så det ikke blir så alt for tett på hverandre.......
rødhette* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Eneste jeg vet med tidspunkter, er at det må være ferdig før 5. september eller starte etter 12. Reiser bort for å gifte meg da så
Ioren Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kan den ikke starte ca 15 august da, og slutte 15. september? Jeg kan godt ta meg av organiseringen hvis du synes det blir mye oppi bryllup og greier Gratulerer forretsen, gøy med sånt =D
Tre små & mammaen Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vil gjerne være med NÅ!!! Kjempemorro dette!! Hva med en hemmelig diese venn???
RajaPia Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Jeg blir gjerne med , for dette var gøy. Kan gjerne være litt nærmere den 20. ... I allefall at sendefrist er etter det. )
rødhette* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 Høres ut som det er interesse for dette. Og vi kan godt vente litt med å starte det. Og rekker likevel å få avsluttet runden før jeg drar. Ser at de fleste sendte gaven denne gangen allerede i løpet av første uka, så vi trenger jo ikke en hel måned fra det starter til avsløring. Litt over ei uke holder til sendefrist, og ha avsløring noen få dager etter Da blir jeg å arrangere en ny runde i løpet av august da - så vet dere det Vil komme med påmeldingsfrist når denne runden er ferdig
summer85 Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Jepp, supert =) =) men hadde vært supert med 2 ukers sendings frist.. for regner meg at jeg får nok å gjøre i august, flytter inn i nytt hus i løpet av neste uke, og termin den 6 =)
rødhette* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2007 Joda. men la oss si at jeg hadde fordelt rundt 13.-15. august. To ukers sendefrist fra da er 27.-29. august. Noen dager før avsløring da, gir likevel tid til avsløring før jeg reiser bort Så det går så fint så. Både med to ukers frist, sendefrist etter 20. og alt Kommer som sagt tilbake med nøyaktige datoer etter denne runden er ferdig, men da blir det ny runde i midten av august da Gleder meg allerede! *danser litt* *knis*
Bompimamma:) Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Jeg blir også gjerne med på en runde til. Kjempe artig å både tenke ut en gave, vente på en gave og få en gave... :-) Fint om den nye runden i alle fall ikke blir startet før i midten av august, for drar nå på 3 ukers ferie. :-) Kommer hjem en kort tur midt under ferien for å vaske litt tøy, så håper at jeg får meldt meg på da.
rødhette* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2007 ok, kan vi ikke bare si det sånn at dere kan begynne å melde dere på allerede nå ([email protected]), hvis dere vil være sikre å melde dere på. Fordeler rundt midten av august, kommer tilbake med nærmere dato for påmeldingsfrist seinere. Så har vi ca to ukers sendefrist. Sånn at de som er usikre på om de er hjemme innen påmeldingsfristen, kan bare melde seg på allerede nå. Dere kommer jo uansett hjem før sendefristen går ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå