Gå til innhold

klippe gress ?to uker til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke hva det er med folk jeg, min sambo og foreldre er helt på tuppa fordi jeg sier jeg vil klippe gresset for å få litt trim.. har egentlig gjort det hele tiden og ser liksom ikke problemet.. har stoor hage, men jeg klipper jo bare det jeg orker. men synes det er godt å bevege meg litt og skjer jo litt mer når man har en klipper foran seg istedet for å gå en tur.. hmm. kan jo ikke sette meg på rompa de dagene formen er bra liksom.. føler seg jo så mye bedre når man er litt aktiv..

men kan det være skadelig tror dere?? vil jo ikke skade babyen heller..håper på raskt svar, for står klar til å kjøre på..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er skadelig i det hele tatt! Det er du som kjenner hva kroppen din orker - ikke alle andre:)

La meg gjette.. Dette er første barn, og kanskje også første barnebarnet?

Skrevet

D spørs om de ikke reagerer slik pga myte fra gamledager. Da skulle en jo ikke gjøre noe nesten....ikke løfte tungt osv....

Man er ikke syk fordi om man er gravid så klipp gresset du. Du merker selv om kroppen toler det...

Skrevet

Litt fysisk aktivitet har ingen skade av, du skal jo ikke akkurat løpe maraton heller.. =) Jeg jobber som instruktør og hadde min siste spinningtime på tirsdag (er 39+5 i dag).. har snakket med legen om dette med trening og de sier at så lenge det ikke er ubehagelig for meg tar heller ikke babyen skade av det...

Skrevet

Bare klipp ivei:) Det er bare sundt så lenge du ikke får vondt.

Skrevet

takk for svar folkens:) da spoler jeg ut å "trimmer" litt.

ha en fiin dag.. ser ut som det blir sol også gitt.. da blir det et par timer i sola etterpå;)

Skrevet

jeg har termin om 5 dager å klippet plenen for 2 dager siden. herlig å være litt i bevegelse.

Skrevet

jeg klippet det i går er 5 dager overtid

Skrevet

Her er det jeg som pleier å klippe plenen. Synes det er mindre slitsomt en mye annet av daglige gjøremål.. ..

Skrevet

ja sant det.. fått klippet ganske mye måtte inn å ta litt drikke. hehe.. også fikk jeg skikkelig vondt i ene beinet, i låret liksom.. rart.. jajaj, fikk nå svetta litt.. og det er godt og sundt:)

synes det er bra med dere jenter som tar i et tak, har mange veninner som sitter på ræva og ikke gjør en dritt når de er gravide.. greit at man skal være litt prinsesse, men mosjon har jo både vi og babyen godt av:)

Skrevet

Åååå, jeg skulle gjerne klippet gresset nå. Men sliter med høyt blodtrykk og får egentlig ikke lov til å gjøre noe som helst. Tusler litt rundt i huset med støvfilla og pisker mannen til å vaske gulv ;)

Så lenge kroppen er bra, er det bare å gjøre det man orker.

Skrevet

Tenkte kanskje det hadde med bensinen å gjøre jeg da.. Hvis d er bensinklipper? Jeg hjalp samboer med å holde når han jobbet med motorsag, tenke litt på det med bensin da, at jeg kanskje ikke skulle puste inn så mye av det... Men... vet ikke... var jo ute da, og tok pauser underveis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...