Mini nr 2 i mars Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg sluttet på pillene for 3 uker siden, og føler meg temmelig overbevist om at jeg IKKE er gravid. Allikevel opplever jeg at magen er litt merkelig(stikkninger, mensmurringer, oppblåst osv). Har også begynt å klø nedentil... Er det noen som har opplevd det samme etter å ha sluttet på pillene? Tenker at kroppen kan reagere sånn når den "prøver å finne tilbake til syklusen". Vet at det også kan være gravid-symptomer, men føler meg ikke gravid... Så er det noen som har opplevd lignende? Hadde vært litt kjekt å høre erfaringer, så jeg kan prøve å slutte å tenke på om jeg kan være gravid eller ikke...hehe, tenker jo ikke på annet!!
OhMyGod!!! Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Heia, to uker siden til meg, å jeg er akkurat likedan, vondt i brystvortene nå :S sikkert kroppen som prøver å bli normal ja. ikke hatt mensen ennå heller. så venter venter så jeg vet hvordan syklusene mine blir her så jeg kan sette skikkelig i gang med prøvingen..
Mini nr 2 i mars Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg venter også på mensen....har ikke hatt den siden jeg begynte på pillene, så blir rart å få det igjen!! Har vært øm i brystene også hele tiden jeg gikk på pillene, og det har ikke forandret seg, om mulig har det blitt verre(skikkelig tung og vondt å ligge godt om natta). Godt å høre at det ikke bare er min kropp som oppfører seg rart! Hehe.... Dere blir prøvere så fort miss red viser seg eller? Da er vi vel i samme båt=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal bare si at jeg opplevde akkurat det samme da jeg sluttet på pillene, det er nok bare kroppen som "kommer seg" igjen. Lykke til med prøvingen, håper spira sitter raskt!
Mini nr 2 i mars Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Takk =) Det var godt å høre! Har liksom tenkt at når jeg blir gravid, så vil jeg føle det på meg (aner jo ikke om det blir sånn, har jo aldri vært gravid...)...og nå føler jeg det altså ikke på meg, selv om kroppen min har vært så rar. Da kan jeg bare vente på mensen trygg på at den kommer. Så er det vel bare å kjøre på etter det håper jeg:)
Cillia Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg hadde kjempeømme brystvorter etter pilleslutt. Slutta i april, men har ennå ikke fått normal syklus... Håper det normaliserer seg fortere for deg:)
Mini nr 2 i mars Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Har begynt å få kjempeømme brystvorter jeg også nå...ikke opplevd det før, syns det er skikkelig ubehagelig!! Håper det normaliserer seg for deg og! Men har du EL da eller? Spent på om jeg får mensen nå neste helg...har jo ikke hatt det på snart et år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå