Gå til innhold

babyen presser ut vann???Mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tigergutten i magen beveger seg så blir det litt vått i trusa.. men ikke ellers.. det er ikke urin det vet jeg..

Kan det være fostervann eller er det utflod tro?? Merkelig at det bare kommer når han beveger seg liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var inne på stkehuset for ei stund siden for å sjekke om jeg lakk forstervann. jeg gjorde ikke det, men da spurte de om det kom når babyen rørte på seg, for da kunne det være fostervannet! så jeg ville kanskje ringt nedover?

Skrevet

jeg har vært inne til sjekk tidligere og da var det en lomme vann forran hodet til babyen det lakk fra.. helt ufarlig.. men det sluttet jo for flere uker siden.. plutselig nå idag at jeg merker det kommer noen dråper når han rører på seg.

Skrevet

Oj, da ville jeg skjekket om det er fostervann. Hvordan ser det ut da? Jeg har masse utflod for tiden, som var skikkelig tyntflytende i begynnelsen men er blitt mye mer "slimete" nå...det kommer av og til også når babyen beveger seg - men også bare sånn helt av seg selv. Det kan jo høres ut som fostervann hvis det kommer bare når han beveger seg.

Skrevet

jeg får legge i et bind å se det ann litt da.. men jeg skal jo ikke føde idag har jeg sagt.. blir ikke aktuellt!!!!! Hehe.

**sender alt av fødestøv som måtte være i min nærhet over til deg**

Skrevet

He, he - fødestøvet tas i mot med stor takk:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...