Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skjer det? Ikke såmye men.....Noen som vet hvordan man bør forholde seg til det? Eller er det ingenting å bry seg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmor i går at hvis jeg hadde mistanke om lekking av fostervann så måtte jeg kontakte føden for oppfølging. Da ville de ta meg inn for sjekk også ta det derifra. For å være sikker på at det er fostervann skulle man gå litt med et bind og ta det med til sykehuset der de tar på et middel som viser om det er fostervann.

Skrevet

oki.....thanks.....bindet er kommet på.....

Skrevet

Lukter det søtt?

Jeg har reagert på en litt søtlig lukt noen ganger. Ikke utflod - bare gjennomsiktig "vann" på en måte...

Skrevet

Hvor langt er dere på vei?

Skrevet

Termin om en 6dg.....er heeeelt blankt, men ørlite klebrig.....

Skrevet

Ingen lukt?

Hm..da er det vel ikke det jeg har opplevd.

Lykke til!

Skrevet

er det ikke en litt søtlig lukt eller litt emmen lukt de sier da?? så lukter det søtt, kan det jo være det....

Skrevet

Kanskje litt søtlig lukt, litt klebrig ja.....er det "farlig"?

Vi "lager" jo stadig nytt vann....da det er blir jo byttet ut hele svangerskapet.....

Skrevet

Det er nok ikke farlig, men tror de ville følge litt med på det hvertfall. Er sikkert lurt å ta kontakt med føden å høre uansett...

Skrevet

Følger med jeg....innbiller meg det har vært slik en stund.....og følger herved med med argusøyne =)

Skrevet

åssen merker dere forskjell på utflod og fostervann da?blir det veldig mye våtere om det er van? for av og til kan det jo komme mye utflod og..?

Skrevet

Godt spm. egentlig......det jeg snakker om da......er heeeeelt blankt. Og det lille jeg har greie på så er utflod mere kvitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...