Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vil ha et lite barn til (vil begynne prøving rundt jul) Men sambo vil ikke. Har gått på ppiller i godt over et år, ja nesten to. Vet at når jeg har gått så lenge på pillen, så tar det et par måneder før det klaffer (det vil si det gjor det med første mann så tipper det gjør det nå åg). Jeg vil gå hjemme med et barn å nyte den tiden. Da jeg ble gravid første gang gikk jeg på skole. Fra hun var 1 mnd hadde jeg henne med på skole, så begynte jeg å jobbe kveldstid (måtte slutte skole for hun fikk kolikk) ble gravid igjen 4 mndr etter og gikk dermed på jobb (i det hele for å gjøre det kort har jeg vert oi jobb hver gang si begge var bare 3 mndr gammel, sambo lærling og jeg kveldsjobb...lite penger ja) Men ting er forandret. Jeg har en nokså god jobb, og min mann har oså god jobb) eneste vi mangeler er hus. Men det skal vi på jakt etter juletiden. Så tingen er at jeg vil ha ett lite barn til, ikke bare for at jeg vil gå hjemme et år i full perm med h*n, men vil ha tre barn og ikke så spredde i alder. SÅ da er eldste jenta alt fra litt over 4 år til 5 år, når den babyen blir føddt og minste jenta er et år yngre enn eldste. Off, blir så lei meg, mannen sier: vi tar det om ett par år (altså bare snakker om det da) Men det har vert tider der hvor jeg har trodd jeg var gravid, og det har virket som om mannen har vert "litt" skoffa da jeg ikke var alikevel, men i helhet så vil han ikke nå. Ble rotete å langt dette, men off vil så veldig, men kommer ingen vei:(
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hvis han ikke vil så bør du nok vente, ja... Ser at du er født i -86, så da er du jo veldig ung. Har god tid til å få en liten til. Er jo en fordel å ha hus i orden først. Jeg fikk første da jeg var 27 og andre da jeg var 29 - går helt fint å være så gammel altså ;-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Ja det er helt sant, klart vi må vente til begge er klar for det! Men ting ligger så godt ann for oss nå Så hadde det vert så greit å hatt alle ikke nokså spredt og på en måte bli "ferdig" med det og ikke måtte på en måte begynne på en igjen når de andre 2 er "store".
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Det skjønner jeg! Har selv to tette og skal ha utvidet permisjon med begge to. Forstår godt at du savner å være hjemme med babyen.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Du får bare vente til han er klar for det. Jeg er selv meget babysyk for tiden og skulle aller helst blitt gravid om en måned, men mannen vil ikke av flere grunner. Som er ganske gode, så det blir nok til at vi venter... men skjer det, så skjer det. Vi vil ikke gå inn for det, men man vet jo aldri;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå